OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Vill du vara en del av ett nyskapande team som tar digital vård till nästa nivå? Välkommen till oss på Migränhjälpen, där framtidens vård skapas idag!
Om ossPå Migränhjälpen är innovation och patientfokus i centrum. Vi erbjuder patienter över hela landet högkvalitativ specialistvård, digitalt! Sedan starten 2020 har vi hjälpt över 15 000 patienter med svår huvudvärk och migrän, och är idag världens första digitala vårdtjänst helt specialiserad på migrän.
Vi är en växande och entreprenöriell organisation med ett arbetssätt som skiljer sig från traditionella vårdgivare. Hos oss är strukturen platt och beslutsvägarna korta så varje medarbetare både kan och förväntas komma med förslag för att utveckla våra arbetssätt och patientresa.
Teamet på Migränhjälpen består av neurologer, sjuksköterskor och administrativ personal som jobbar på distans eller på vår fysiska mottagning i Solna, där även huvudkontoret finns. Den digitala vårdtjänsten och vår fysiska neurologmottagning driver vi på uppdrag av Region Stockholm inom vårdval neurologi.
Om rollenSom Patient Support är du en central del av patientens kontakt med oss. Du arbetar med att:
Arbetet sker i nära samarbete med det medicinska teamet och kräver både noggrannhet, struktur och ett varmt bemötande.
Vem vi sökerDu är trygg i din yrkesroll, lösningsorienterad och trivs i en miljö där vård möter teknik. Vi söker dig som har: