På Plejd brinner vi för att ge elektriker de bästa verktygen – både i produkter och support. Därför bygger vi en supportorganisation i världsklass som hjälper installatörer i deras dagliga arbete och driver utvecklingen framåt.
Som en del av vårt supportteam får du en varierad vardag, nära tekniken och nära användarna. Du blir länken mellan elektrikern i fält och våra hård- och mjukvaruteam – och får därmed en unik möjlighet att påverka framtida funktioner och lösningar.
Om rollenI rollen fokuserar du framför allt på att ge proffsig och uppskattad support till elinstallatörer i Norden, främst i Sverige. Du hanterar inkommande ärenden via telefon, e-post och sociala medier, och arbetar även med grossistrelaterade frågor.
Du blir dessutom en viktig del i vårt feedback-flöde: du snappar upp mönster, behov och problem från marknaden och för sedan detta vidare till våra utvecklingsteam. Kort sagt – du hjälper oss att bli ännu bättre.
Vi tror att du:Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag om rollen känns rätt för dig. Vi hanterar rekryteringen internt på Plejd och undanber oss därför vänligt men bestämt alla typer av samarbeten eller erbjudanden från rekryterings- och bemanningsföretag.