OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Är du en erfaren ledare med gedigen bakgrund inom service, reparation och teknik? Nu har du chansen att ta en central roll i KOKI Groups organisation och ansvara för vår Service Hub i Sverige och Norge.
Om rollen Som Manager Service Hub får du ett övergripande ansvar för den dagliga driften av vår service- och reparationsverksamhet i Sverige och Norge. I rollen ingår att leda och utveckla personal, samarbeta med externa servicepartners, hantera reservdelar och ersättningsprodukter samt säkerställa att processer och rutiner följer våra kvalitetskrav och kundlöften. Du blir en nyckelperson i att driva effektivitet, kvalitet och kundnöjdhet i hela verksamheten.
Dina huvudsakliga ansvarsområden:
Vi söker dig som har:
Vi söker därför dig som är självgående, lösningsorienterad och trygg i att leda både människor och processer genom förändring.
Vi erbjuder
KOKI Group är ett starkt varumärke i tillväxt med hög kvalitet i fokus. Hos oss får du en central roll i en internationell organisation, med goda möjligheter att påverka, utveckla och växa.
Om KOKI Group
KOKI Group är en ledande leverantör av elverktyg, spikverktyg, klipp-/bockmaskiner, infästning och tillhörande kringprodukter till den svenska proffsmarknaden. Huvudsakliga distributionskanaler är återförsäljande fackhandel och kedjor inom bygg och industri. Produktportföljen innefattar i huvudsak varumärken som HiKOKI, Bendof, Basso och MFT.
Om tjänsten:Vi gör urval löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Har du frågor om tjänsten? Kontakta oss på Vi Rekryterar • nu om du har några frågor om rollen – Mona Wågberg, [email protected] eller ring 073 9500773
Vi ser fram emot att höra från dig!