OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
I rollen som supporttekniker kommer du att kategorisera och prioritera ärenden samt ansvara för att registrera ärenden inkomma via telefon eller webbanmälan. Du kommer även vara den som utför en första felsökning samt eventuell lösning tillsammans med användare per telefon eller mejl. I ditt dagliga arbete ingår att lösa inkommande ärenden i första kontakten där så är möjligt, och annars lägga dem vidare till andra eller tredje linjen.
För att trivas i detta uppdrag så ser vi att du som söker har följande egenskaper:
Krav på din kompetens:
Meriterande:
Start: Sep
Plats: Stockholm (cnetralt)
Särskilt om arbetstid Servicedesk
I detta uppdrag jobbar du huvudsakligen måndag-fredag på något av dagpassen (tidigaste start 06:45, senaste sluttid 18:00). Enstaka pass kvällar eller helger kan dock förekomma.
Information gällande säkerhetsprövning:
Myndigheten ställer höga krav på konsults säkerhets- och sekretessmedvetenhet. Säkerhetsprövning med registerkontroll samt tecknande av säkerhetsskyddsavtal enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kan komma att genomföras av konsult respektive konsults arbetsgivare innan Uppdragsavtalet kan göras gällande. I vissa fall krävs svenskt medborgarskap.
OM D-SOURCEYour source to IT D-Source är ett modernt konsultbolag med bredden mellan helpdesk, infrastruktur och Tech. Vi har lång erfarenhet av att förstå kunders IT-behov! Tveka inte att höra av dig om du är intresserad av att ta reda på mer.
Vad kan vi göra för dig och vad kan vi göra tillsammans?
INGET JOBB FÖR DIG?
Lugnt! Du kan alltid registrera dig förutsättningslöst på D-Source jobbsida genom att Connecta med oss. Då hamnar du i vår kandidatdatabas och får koll på våra kommande aktuella tjänster.