Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.

OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Executive Assistant till vår kund i Boden
Assistent Executive Assistant
Utgått

Arbetsbeskrivning

I rollen som Executive Assistant kommer du att arbeta brett med administrativa uppgifter och vara en viktig kontaktpunkt både internt och externt. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat: • Vara kontaktperson mellan chefer, medarbetare, kunder och andra externa parter • Hantera korrespondens, sammanställa presentationer och skriva minnesanteckningar • Planera och boka möten samt ansvara för kalenderhantering • Boka resor och ordna logi • Enklare research och informationssökning • Hantera chefernas utlägg och kvitton • Delta i planering av interna events och ledningsgruppens offsite-aktiviteter Du förväntas arbeta självständigt men också vara en naturlig del av teamet. Rollen kräver stor integritet, initiativförmåga och god kommunikationsförmåga. Din bakgrund/Dina egenskaper Vi tror att du har många goda egenskaper och erfarenheter sedan innan, men det är önskvärt ifall du känner igen dig i följande: • Erfarenhet av liknande administrativ eller koordinerande roll, gärna i stöd till ledningsgrupp • God förmåga att arbeta strukturerat, hantera många parallella uppgifter och hålla deadlines • Mycket god kommunikativ förmåga på svenska och engelska, i tal och skrift • Vana att arbeta med e-post, kalendersystem, presentationsverktyg och andra digitala hjälpmedel • Proaktiv, prestigelös och lösningsorienterad Information och kontakt Plats: På plats i Boden Arbetstider: Måndag–fredag, kl. 08–17 (40 timmar/vecka) Start: Så snart som möjligt Uppdragets längd: 4 månader med möjlighet till förlängning Resor: Tjänsteresor kan förekomma efter överenskommelse Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag! vi rekryterar löpande och sista ansökningsdagen är 21 april 2025. Om Wikan Personal Wikan Personal är din personliga och lokala arbetsgivare i bemanningsbranschen. Vårt breda kontaktnät hjälper dig som har rätt inställning och kompetens, till arbete. Vi verkar i flera olika branscher, vilket öppnar många dörrar för dig i jakten på nästa jobb. Vi lägger fokus på vår personal, deras välmående och utveckling. Vi kan personal. Wikan Personals verksamhet är grundad på närhet och engagemang för att alltid kunna tillgodose bra service till våra kunder och anställda. Vi är djupt övertygade om att lokal förankring, långsiktiga kundrelationer och kompetenta medarbetare är nyckeln till framgångsrika samarbeten inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Med närvaro på 17 orter i Sverige, en omsättning på cirka 400 miljoner kronor och omkring 700 engagerade anställda, strävar vi efter att vara en pålitlig samarbetspartner. Läs mer på www.wikan.se

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-04-15
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Lidingö
Deltid
Sommarjobb Vårdbiträde Undersköterska Hemtjänstpersonal Omvårdnadspersonal
15 apr
Utbildare Koordinator Projektledare Utbildningsledare Projektkoordinator Utbildningsdirektör Utbildningsansvarig Utbildningsspecialist Utbildningskoordinator Verksamhetsprojektledare Strategisk projektledare Projektledare samordnare Projektledare koordinator Administrativ projektledare
Idag