Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Beställarstöd
Skicka ansökan 2 timmar kvar
Administrativ utvecklare
2 timmar kvar

Arbetsbeskrivning

Åt vår kund söker vi en person som ska jobba som Beställarstöd

Uppdragsbeskrivning

Vår kund är i behov av ett beställarstöd som kommer att arbeta kundens division "Nät". Där kommer du vara beställare av anläggningsåtgärder och synkning med div Systems behov genom gemensam behovsanalys.

Du kommer att koordinera och beställa anläggningsåtgärder för utförande. Rollen innebär att du arbetar som Division Näts beställarrepresentant för anläggningsåtgärder till olika program. Detta innebär att ta emot och koordinera behov från övriga delar hos kunden och omsätta dessa till en beställning av åtgärd.

Arbetet innefattar bland annat:

  • Framtagande av projektdirektiv, inriktningsbeslut och investeringsbeslut.
  • Ta fram, sammanställa och registrera underlag från och i våra stödsystem.
  • Tvärfunktionella kontakter inom Svenska kraftnät.
  • Administration av inkommande remisser till enheten.

Obligatoriska krav

  • Akademisk universitets- eller högskoleexamen, minst kandidatnivå, med inriktnings mot ekonomi eller juridik. 
  • Minst 8 års arbetslivserfarenhet av administrativt arbete i stödsystem inom statlig verksamhet
  • Minst 4 års arbetslivserfarenhet inom elnät och energibranschen
  • Minst 2 års arbetslivserfarenhet av att beställa projektåtgärder
  • Minst 2 års arbetslivserfarenhet av framtagande av beslutsunderlag

Mervärdeskrav

  • Minst 2 års arbetslivserfarenhet från arbete med tekniska riktlinjer inom energibranschen

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.  

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-04-14
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Koordinator System Lead IT-samordnare Systemoperatör Systemansvarig Systemförvaltare Systemkoordinator IT-systemadministratör
Idag
Administrativ utvecklare
Igår
Utvecklare Administrativ utvecklare
10 apr