Letar du efter en nyckelroll där du får hantera inköp och leverantörsrelationer för olika projekt? Vi på Incopia letar nu efter en projektinköpare till vår kund!
Incopia är ett konsult- och rekryteringsbolag med specialistkompetens inom supply chain och inköp. Vi tillhandahåller lösningar av konsulttjänster för att möta de behov och utmaningar som våra kunder står inför. Som medarbetare på Incopia blir man en viktig del av vårt omfattande nätverk av personer och företag inom supply chain och inköp, och ges goda möjligheter att utvecklas i sin roll och se nya branscher. För oss på Incopia är gemenskap och värme grundläggande värderingar som genomsyrar vår företagskultur.
Beskrivning av rollenSom projektinköpare hos vår kund kommer du att ha det övergripande ansvaret för materialinköp till projekt, inklusive orderläggning och leveransbevakning. Du säkerställer kvalitetssäkrade leveranser från leverantörer och hanterar eventuella avvikelser i enlighet med de avtal som finns. Du kommer även att arbeta proaktivt med att förbättra processer för att optimera kvalitet, ledtider och effektivitet, och säkerställa att projekten levereras i tid.
Ansvarsområden inom ProjektinköpVi söker en person med ett starkt driv som är kommunikativ och trivs i en roll där både samarbete och självständighet är avgörande för framgång. Din förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt, tillsammans med din lösningsorienterade attityd gör dig till en värdefull tillgång i ett arbete som innebär att driva flera parallella projekt.
Kvalifikationer för projektinköpareHar du frågor om rollen? Kontakta vår Talent Acquisition Specialist, Nathalie Cullenham Corbeus, via e-post på [email protected] eller ring 0735 18 25 45.
Incopia erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med möjligheter att växa och påverka. Välkommen med din ansökan!