Arbetsbeskrivning
Är du en kommunikativ och snabblärd student som vill skaffa värdefull erfarenhet inom ekonomi och kundservice? Vill du arbeta på ett välkänt byggföretag som är verksamt i hela Norden? Då kan detta vara en perfekt möjlighet för dig!
Vi söker nu en student till vår kunds 1st Line Support i Solna för ett konsultuppdrag via Randstad. Uppdraget startar omgående på deltid under våren, övergår till heltid under sommaren och fortsätter därefter med 1,5–2 dagar i veckan under hösten.
Ansvarsområden
Som 1st Line Support kommer du att vara företagets ansikte utåt via telefon och e-post. Du är första kontakten för både interna och externa kunder samt leverantörer. Frågor du kommer hantera rör allt från fakturor, leverantörs- och kundreskontra, kundreklamationer och påminnelser till ekonomiska transaktioner i kundens system.
Du blir även en viktig del i att hjälpa till med frågor om deras leverantörsfaktureringssystem och andra ekonomiprogram. En vanlig dag innebär att du hanterar ett stort antal ärenden – både via samtal och e-post – med ett fokus på att ge bästa möjliga service.
Rollen är en del av ett engagerat och sammansvetsat team på cirka 10 personer som strävar efter ständiga förbättringar och effektiviseringar av processer. Här finns stora möjligheter att bidra och utvecklas!
Kvalifikationer
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.