OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Lageradministratör till vårt centrallager i Helsingborg
Är du noggrann, ansvarsfull och trivs med ett fysiskt arbete? Har du ett intresse för lager- och logistikarbete? Vi söker nu en lageradministratör till vårt centrallager i Helsingborg.
Assistansbolaget är marknadsledande inom vägassistansförsäkringar med över 300 000 kunder. I Sverige och Danmark har vi egna rikstäckande bärgningsorganisationer med kollegor runt om i länderna. Vi ger dig möjlighet att arbeta i ett entreprenörsdrivet företag tillsammans med engagerade kollegor.
Om rollen
Som lageradministratör säkerställer du in- och utleveranser av utrustning, inventering, lagersaldo samt påfyllnad av varor. För att säkerställa struktur och korrekta lagersaldon arbetar du i vårt lagersystem.
I ditt arbete ansvarar du även för att ha kontakt med våra teamledare i bärgningsorganisationen avseende beställning av utrustning. Du kommer också att ha kontakt med upphandlade leverantörer för att säkerställa påfyllnad av varor.
I anslutning till lagret finns en uppställningsplats för fordon där vi förvarar fordon åt samarbetspartners. Du kommer att bistå med rangering av fordon, utlämning av fordon samt enklare fordonsrelaterade uppgifter såsom däckpumpning, låsöppning och starthjälp. Det är därför meriterande om du har erfarenhet eller intresse av fordon och teknik.
Arbetsuppgifter
Kvalifikationer och färdigheter
Vi erbjuder
Anställning: Tillsvidareanställning med provanställning om 6 månader. Arbetstid dagtid under måndag till fredag.
Vi ser fram emot din ansökan! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längre att ansöka.
Du kan nu använda ditt nya lösenord för att logga in