Brinner du för besöksnäringen och vill leverera service i världsklass?
Är du en social och strukturerad person som älskar att arbeta med människor? En administrativ stjärna som är nyfiken på bemanningsbranschen? Då kan det här vara ditt drömjobb i sommar!
Till vårt kontor i Stockholm söker vi nu en Bemanningskoordinator till sommaren 2025!
RestaurangAssistans förser hela besöksnäringen med flexibla personallösningar så som bemanning, rekrytering, entreprenad och utbildning. Vi skapar arbetstillfällen och bidrar till integration. Med 25 verksamma år och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo så är vi ledande i branschen. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor. Vi vågar säga att vi är grymma på service och kvalitet!
Sommaren är vår stora högsäsong och nu letar vi efter någon som vill stötta upp vår hotellavdelning under sommaren med möjlighet till förlängning.
Kanske är du studerande/nyexaminerad inom Hotel Management eller personalvetenskap? Det här är ett perfekt jobb för dig som vill få erfarenhet av bemanning, rekrytering och personaladministration – samtidigt som du får jobba i en fartfylld och rolig miljö!
Du kommer att ingå i vårt hotellteam som hanterar personalen inom housekeeping. Din huvudsakliga uppgift blir att säkerställa att rätt personal är på rätt plats. Och arbetsuppgifterna innefattar bl.a. att ta emot bokningar, daglig bemanning och schemaläggning av personal, CV-granskning, intervjuer och introduktion av nyanställda, tidrapportering samt övrig personaladministration i våra personalsystem.
Vem är du för att passa i rollen?
Vad erbjuder vi dig?
Tjänsten är en visstidsanställning på heltid i 3 månader med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag.
Låter det som något för dig? Då ser vi fram emot att höra från dig! Vi rekryterar löpande – så vänta inte!