OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Är du en engagerad och lösningsorienterad person? Har du erfarenhet av customer success? Vill du bli en del av starkt team av experter där samarbete är nyckeln? Då kan denna roll vara något för dig! Ansök redan idag!
TicTac Learn söker en Customer Success Manager till sitt nordiska team. I rollen får du möjlighet att arbeta med både små och stora kundprojekt där du kommer ha den primära kundkontakten och vägleda dem på deras digitala läranderesa.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
För att lyckas i rollen ser vi gärna att du:
Vidare är det viktigt att du har en samarbetsinriktad inställning och en "kan-göra"-attityd. Du har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt, är strukturerad och trivs i ett högt tempo.
Du erbjuds:
Om TicTac Learn TicTac Learn är en helhetsleverantör av e-lärande och digitalt lärande som hjälper företag att utnyttja teknikens kraft för effektiva och engagerande inlärningsupplevelser. Med ett brett utbud av produkter och tjänster, inklusive e-lärandekurser, författarverktyg och plattformar, hjälper vi våra kunder att uppnå sina inlärningsmål och nå sin fulla potential.
Intresserad och vill veta mer? I denna rekrytering samarbetar TicTac Learn med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av Celina Sundberg, [email protected]. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt.
Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längre att ansöka.
Du kan nu använda ditt nya lösenord för att logga in