OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Vi på Domino utvecklar helhetslösningar och utrustningar inom området industriell kodning och produktmärkning.
Företaget grundades 1978 och har idag 25 dotterbolag och över 200 sälj- och servicekontor i mer än 120 länder.
Våra märksystem används inom de flesta branscher för märkning på många olika typer av material: papper, glas, plast, metall, gummi, livsmedel med flera.
Kännetecknande för Dominosystemet är hög kvalitet och flexibilitet samt att det är enkelt att installera och anpassa i produktionen.
Läs mer på www.domino.se
Domino Sweden består av cirka 50 medarbetare, varav 40 är stationerade på vårt Linköpingskontor.
Här arbetar vi i moderna lokaler där arbetsklimatet präglas av god stämning, många skratt och professionalism i mötet med kunder och samarbetspartners.
Vi är ett expanderande företag och vill nu välkomna ytterligare en teknisk support till vårt team.
I rollen som teknisk support svarar du på inkommande samtal från våra kunder.
Du hjälper dem med felsökning och digital rådgivning för att avhjälpa eventuella driftstörningar.
När kunden behöver hjälp på plats skickar du arbetsordrar och koordinerar dina teknikerkollegors serviceinsatser.
Du ska även vara öppen för att själv åka ut till kund om de ordinarie teknikerna ej är tillgängliga.
Som en del av din introduktion kommer du de första månaderna av din anställning följa med våra servicetekniker på uppdrag ute hos kund, därefter är tjänsten avsedd att vara placerad på plats på vårt Linköpingskontor.
Arbetsuppgifter som ingår i rollen som teknisk support:
Vi söker dig som är vetgirig och har intresse och fallenhet för teknik.
Du har mycket god servicekänsla, trivs i en rådgivande roll och är en duktig problemlösare som har lätt för att skapa dig en helhetsbild av kundens situation.
Vi tror att du som söker har en utbildningsbakgrund inom el, teknik eller automation, alternativt att du nu vill få utlopp för ditt mycket starka intresse inom dessa områden även i din yrkesroll.
Du har tidigare erfarenhet av kundservice och/eller försäljning och är van att med noggrannhet dokumentera och administrera.
Har du dessutom intresse för programmering ser vi det som meriterande.
För att lyckas i rollen krävs att du har förmåga att utrycka dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska.
B-körkort är ett krav.
Denna rekrytering sker i samarbete med OnePartnerGroup.
Kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Rebecka Karlsson på 0730496812 eller [email protected] om du har frågor om rollen eller hur processen ser ut framåt.
Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Samtliga sökande får återkoppling inom 2 veckor från dess att ansökan inkommit.
Vi ser fram mot att höra från dig!
Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längre att ansöka.
Du kan nu använda ditt nya lösenord för att logga in