Receptionist i Göteborg
Skicka ansökan 2 dagar kvar
Receptionist Växeltelefonist
2 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Är du en social och praktiskt lagd person som gillar att hålla ordning och hjälpa till på kontoret? Då är detta deltidsuppdrag som receptionist i Göteborg perfekt för dig! Om uppdraget

Vi söker en receptionist för ett konsultuppdrag på deltid hos vår kund i Göteborg. Uppdraget är med start 27 maj och pågår i 6 månader med möjlighet till förlängning. Du arbetar på plats på kundens kontor i Göteborg 07: 30-11:30 under vardagar. Dina arbetsuppgifter

Som receptionist kommer du att ansvara för att hålla kontorsytor, konferensrum, kök och hallar i ordning. Du ser till att AV-utrustning fungerar och åtgärdar mindre fel i mötesrummen, samt felanmäler större problem med AV/IT-utrustning, möbler och övrig utrustning till kunden. Du ansvarar även för att rengöra och fylla på kaffemaskinen dagligen, samt hantera avfall såsom kontorspapper, wellpapp, restavfall och osorterat brännbart, vilket slängs i miljöhuset.

Övriga arbetsuppgifter:

  • Beställningar av kontorsmaterial, hålla koll på/fylla på/hålla iordning kontorsmaterial
  • Ev beställningar av frukt
  • Beställningar och hämtning av fika
  • Vattna och sköta växter
  • Hjälpa till med rumsbokning
  • Hjälpa till med olika typer av kontorsgöromål i övrigt

Dina kvalifikationer

Man kommer att vara spindel i nätet, en ”fixare”, så man behöver vara praktiskt lagd och ha en bra digital kunskap (beställningar, tidsbokningar mm görs i digitala system). Man behöver också vara social och gilla att arbeta med olika typer av människor.

  • Gymnasium eller likvärdig utbildning
  • Minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet som receptionist och/eller växeltelefonist
  • Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
  • Erfarenhet av att använda telefonväxlar och hänvisningssystem

Vad vi erbjuder dig

Som konsult hos Bemannia får du:

En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor

Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 15 april.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila, alicia.belila@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 073 881 30 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-03-27
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk