OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
DJO är en ledande global leverantör av ortopediska hjälpmedel av hög kvalitet samt ett brett sortiment av produkter inom rehabilitering, smärthantering och fysioterapi. Vi utvecklar, producerar och levererar även ett stort antal produkter inom rekonstruktionsimplantat. Vi är den största leverantören inom icke-kirurgisk ortopedisk rehabiliteringsutrustning i USA och bland de största globalt, mätt efter omsättning. Många av våra produkter är ledande på marknaden.
Vi söker en person som har en teknisk bakgrund med erfarenhet av retur och reklamationsärenden och som har en stark servicepersonlighet, insiktsfull och med en analytisk förmåga.
Vi ser den perfekta kandidaten vara en stark organisatör, serviceinriktad, proaktiv, strukturerad, detaljerad och noggrann med goda IT-/systemkunskaper och som kan hålla många uppdrag i gång samtidigt.
Sökande bör ha en god behärskning av svenska, både i tal och skrift, då tjänsten involverar omfattande kundkontakt. Vi verkar i en internationell miljö där engelska är vårt koncernspråk. Med tanke på att vi har tekniker i Danmark, skulle det vara en fördel om den sökande även har förståelse för danska.
Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längre att ansöka.
Du kan nu använda ditt nya lösenord för att logga in