Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Assistant Store Manager 30t/u Skechers Frölunda
Skicka ansökan 10 dagar kvar
Chef Assistent Butikschef
10 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med på en fantastisk resa med SKECHERS? Brinner du för försäljning, service och nöjda kunder? Så du kanske är vår nya Assistant Store Manager. Skechers Concept Store i Frölunda har fullt upp och därför söker vi en engagerad och resultatorienterad Assistant Store Manager som älskar sport, mode och skor till en deltidstjänst på 30 timmar i veckan. Skechers Stores har gjort en otrolig resa under de senaste 6 åren. Vår affärsplan har visat sig vara helt rätt. Vi har primärt haft fokus på två saker - våra produkter och våra medarbetare. Som en del av organisationen i Skechers Stores kan du i hög grad få ansvar och uppgifter som du brinner för och inte minst vara en del av ett fantastiskt team. Hos Skechers vet vi att våra medarbetare gör stor skillnad! Som anställd hos Skechers är du med och ansvarar för butikens resultat, vilket innebär allt från lagerhållning, visuella standarder och försäljningssiffror. Det är därför viktigt att du är bra på att behålla fokus, att du kan hålla överblicken och att du har erfarenhet inom butik. Vi söker dig som är full av energi och motivation - som ser dig själv som en stark profil och med stor vilja att lyckas! Du är en viktig del av teamet i butiken och din roll på golvet är helt avgörande. Arbetsområden: Ge våra kunder en bra shoppingupplevelse Du följer och jobbar efter butikens/konceptets visuella standard Delta aktivt i butikens operationella drift Lagerhantering Kvalifikationer: Erfarenhet från skobutik är en fördel. Att du älskar retail är en självklarhet. Känsla för kommunikation och affärsmannaskap Förmåga att ta nya initiativ och visa stort ansvar Stort intresse för skor Lagspelare och god kommunikatör Och framför allt värdesätter vi att du har stort och positivt engagemang! Anställningsform: Tjänsten är en anställning på 30 timmar i veckan - start enligt överenskommelse, men helst så snart som möjligt. Vi tillämpar provanställning. Vi har kollektivavtal med Handels/Svensk Handel. Interesserad? Om du vill bli vår nya kollega hoppas vi att du skickar in din ansökan och CV så snart som möjligt via länken. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten kan du kontakta butikschefen Amanda på tlf. +46 31 360 60 36 Vi ser fram emot att höra av dig! SKECHERS är världens 3:e största varumärke inom skor och har sitt huvudkontor i Manhattan Beach, Kalifornien. Med över 5.300 konceptbutiker globalt erbjuder SKECHERS ett brett sortiment av livsstils- och funktionella skor, kläder och accessoarer för kvinnor, män och barn. Försäljningen av SKECHERS i Norden sköts av SKECHERS dotterbolag Sports Connection, från det nordiska huvudkontoret i Esbjerg, Danmark, där vi sysselsätter mer än 440 medarbetare. För närvarande finns det cirka 180 shop-in-shops, 4 onlinebutiker och 65 konceptbutiker i Norden, och antalet förväntas öka under de kommande åren. Dessutom bärs SKECHERS av ett starkt nätverk av mer än 2.000 återförsäljare inom sko- och sportbranschen i hela Norden. Du kan läsa mer på www.sportsconnection.dk About Skechers Skechers (NYSE: SKX), a global, Fortune 500® brand develops and markets a diverse range of lifestyle and performance footwear, apparel, and accessories. Developing comfort technologies is the foundation of all we do - delivering stylish, innovative, and quality products. Serving over 180 countries and territories, Skechers connects customers to products through department and specialty stores, e-commerce and digital stores, and through our more than 5,200 company-and third-party-owned retail locations. Headquartered in Southern California, with offices and distribution centers around the globe, Skechers has spent 30 years helping people of all ages look and feel good. Be You - Feel Welcome Skechers recognises the importance and power of diversity within our business. We ensure that our people processes are fair, transparent and promote equality of opportunity for all employees and job applicants. Reasonable accommodations may be made to enable individuals with disabilities or health conditions, who are otherwise qualified for the job position, to perform the essential functions as detailed above.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-03-26
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Utbildare Koordinator Projektledare Utbildningsledare Projektkoordinator Utbildningsdirektör Utbildningsansvarig Utbildningsspecialist Utbildningskoordinator Verksamhetsprojektledare Strategisk projektledare Projektledare samordnare Projektledare koordinator Administrativ projektledare
9 apr
Lidingö
Deltid
Sommarjobb Vårdbiträde Undersköterska Hemtjänstpersonal Omvårdnadspersonal
Igår
Assistent Personlig assistent
Idag