Vår kund är ett väletablerat IT- och techbolag som arbetar med att utveckla digitala lösningar för både privat och offentlig sektor. Med en stark position inom digital transformation, skapar de värde genom att erbjuda smarta, användarvänliga tjänster som förenklar vardagen för tusentals användare. Fokus ligger på innovation, öppenhet och samarbete – där modernisering och hållbara lösningar står i centrum.
Här får du chansen att utvecklas i en miljö som präglas av kunskapsdelning, teamkänsla och en kultur där transparens och kontinuerlig utveckling är en självklar del av vardagen.
Om tjänstenI rollen som supporttekniker arbetar du nära en av kundens större slutanvändare och stöttar inom en bredd av IT-relaterade frågor. Det är en varierande roll där du får möjlighet att bredda din tekniska kompetens samtidigt som du är en viktig del i att leverera hög service.
Du kommer att arbeta med support inom bland annat Office 365, MS Office, Windows, Windows Server, nätverk, brandväggar, WiFi, säkerhet, backup, Active Directory och Mac-miljöer.
Exempel på arbetsuppgifter:
Vi söker dig som har ett stort intresse för IT och gillar att hjälpa andra. Du är lösningsorienterad, serviceinriktad och trivs i en roll där du får ta ansvar och bidra till teamets gemensamma resultat. Du är också kommunikativ, positiv och flexibel – och ser det som en självklarhet att samarbeta med kollegor.
Vi ser gärna att du:
Obs: Det här är ett konsultuppdrag med möjlighet till överrekrytering. Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].