OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Kundservicemedarbetare till Second Line hos ledande Drivmedelsbolag!
Kundtjänstmedarbetare
Utgått

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba i en kommunikativ roll med nära kontakt med företagskunder med kortfrågor. Vi söker dig som är en serviceinriktad lagspelare, vågar ta plats och motiveras av att komma med egna initiativ och idéer. Välkommen in med din ansökan! OM TJÄNSTEN Academic Work söker för kunds räkning en driven och serviceinriktad kundservicemedarbetare. Vår kund är en känd aktör inom Drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige, vars målsättning är att bli det mest CO2-medvetna Drivmedelsföretaget i branschen med fokus på att avveckla fossila bränslen. Vår kund står inför en spännande utvecklingsresa som du kommer ta del av! Du kommer du att ingå i ett härligt och sammansvetsat team om 5 kollegor som hanterar företagskunder. Tillsammans kommer ni sitta i öppet landskap med övriga team på Kundserviceavdelningen. Kontoret har moderna och ljusa lokaler som ligger 1 minut från tvärbanan. Du erbjuds en gedigen introduktion vid start med en dedikerad buddy. På sikt finns utvecklingsmöjligheter för dig som visar framfötterna. Du erbjuds en varierande och utvecklande roll där du kommer ha roligt på jobbet! ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Hantera inkommande supportärenden från företagskunder via telefon och mail * Hantera frågor kring fakturor, drivmedel, konton och kort, felanmälningar samt kredithantering * Hantera kortansökningar i vår kunds system * Nära kontakt med angränsande team och avdelningar, bland annat sälj- , reskontra- och kreditteamet VI SÖKER DIG SOM - Har en avslutad gymnasieutbildning - Har relevant arbetslivserfarenhet inom service och administration - Har god system- och datavana och en förmåga att snabbt sätta dig in i nya system - Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Det är meriterande om du har - Arbetslivserfarenhet av korttransaktioner och betalflöden - Tidigare erfarenhet inom kundtjänst/support med telefonen och mail som arbetsverktyg - Har arbetat/kunskap i CRM-system, ex. Salesforce Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd. Som person är du lättlärd, sätter kunden i fokus och har målsättning att högklassig service. Du har god samarbetsförmåga, är kommunikativ samt mån om relationer du skapar. Du har skinn på näsan och vågar visa framfötterna genom att ställa frågor. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Förändringsbenägen - Hjälpsam - Stresstolerant - Ansvarstagande - Energisk Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Information om bolag delges i telefonavstämning.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-03-25
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Sommarjobb Säljare Utesäljare Teamledare Fältsäljare B2C säljare Eventsäljare Demonstratör Kommunikatör Eventpersonal Marknadsassistent Kundtjänstmedarbetare
14 mars
Sommarjobb Säljare Utesäljare Teamledare Fältsäljare B2C säljare Eventsäljare Demonstratör Kommunikatör Eventpersonal Marknadsassistent Kundtjänstmedarbetare
14 mars
Sommarjobb Säljare Utesäljare Teamledare Fältsäljare B2C säljare Eventsäljare Demonstratör Kommunikatör Eventpersonal Marknadsassistent Kundtjänstmedarbetare
14 mars