Administratör på 50%
Skicka ansökan 17 dagar kvar
Administratör Ekonomiassistent
17 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vill du ha en viktig roll i ett familjeföretag där din insats gör skillnad? Är du en fena på fakturering och administration? Då kan detta vara jobbet för dig!

Vi söker nu en noggrann och strukturerad administratör med ekonomikunskaper till vår kund i Göteborg. Här får du arbeta i en verksamhet med stark sammanhållning, där du tillsammans med en erfaren administratör sköter administrationen och fungerar som stöd till ledningen.

Din roll

Som administratör kommer du att ha en bred och omväxlande roll. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar fakturering, kontering samt hantering av kund- och leverantörsreskontra, tidsrapportering och lönehantering.

Vidare arbetsuppgifter innefattar även att:

  • Göra vissa inköp och se till att det är ordning och reda i våra lokaler
  • Delaktighet i miljö- och kvalitetsarbete
  • Besvara frågor från medarbetare, leverantörer och andra externa parter

Om dig

För att trivas i rollen ser vi att du är ansvarsfull, noggrann och serviceinriktad. Du har ett strukturerat arbetssätt och trivs med att hantera flera uppgifter samtidigt. Dessutom är du en prestigelös lagspelare som gärna hjälper till där det behövs. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi söker dig som har:

  • Något års tidigare arbetserfarenhet som administratör eller ekonomiassistent
  • God datorvana framförallt av word och excel. Meriterande om du har erfarenhet av systemet Bygglet, Visma, Visma lön
  • Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift
  • Körkort är ett plus men inte ett krav

Övrig information

Placering: Göteborg
Tillträde: Enligt överenskommelse
Omfattning: 50% med möjlighet till 75% på sikt.

Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos oss på OnePartnerGroup med möjlighet till förlängning och vidare anställning hos kund vid god prestation.

När du blir en av oss

Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.

Vad händer när du har sökt tjänsten?

För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Rebecka Svensson på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-03-18
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Sommarjobb Säljare Uthyrare Bilansvarig Biluthyrare Administratör Servicerådgivare Uthyrningsansvarig Kundtjänstmedarbetare
18 mars
Inköpare Inköpschef Upphandlare Inköpsledare Anbudsledare Projektledare Administratör Processansvarig Anbudsspecialist Affärsprojektledare Leveransprojektledare
25 mars