ARBETSUPPGIFTER
Vi söker en noggrann och serviceinriktad administratör med goda erfarenheter kring ekonomi.
I rollen kommer du att hantera administrativa uppgifter, fakturering, dokumenthantering och övriga administrativa arbetsuppgifter.
Du kommer att ha en central roll i att säkerställa smidiga processer och effektivt stödja verksamheten.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och har en god problemlösningsförmåga.
Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och grundläggande ekonomi, såsom fakturering.
Du är van vid att arbeta självständigt, men trivs också i samarbete med andra.
Vidare tror vi att du har goda kunskaper i svenska och engelska, erfarenhet av affärssystem samt Microsoft Excel.
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som Ekonomiassistent är ett konsultuppdrag på heltid som initialt är på 6 månader.
Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos vår kund.
Efter 6 månader har vår kund för avsikt att erbjuda dig en tillsvidareanställning.
ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via mejl behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se.
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!