Arbetsbeskrivning
Om Företaget
RBEntreprenad är ett växande företag inom entreprenadbranschen som specialiserar sig på
högkvalitativa tjänster och innovativa lösningar.
Nu söker vi en driven och strukturerad kvinnlig administrativ assistent som vill vara med och bidra till att fortsatta tillväxt.
Om tjänsten
Som administrativ assistent hos oss kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa smidiga administrativa processer och stötta verksamheten i det dagliga arbetet.
Rollen är bred och innefattar en rad olika arbetsuppgifter där man får möjlighet att utvecklas och ta stort ansvar.
Arbetsuppgifter
- Hantera inkommande kommunikation och förfrågningar med hög service,professionalism och sekretess.
- Organisera och samordna interna och externa möten.
- Assistera vid bokning av resor och andra logistiska uppgifter.
- Förbereda och sammanställa korrespondens, dokumentation och protokoll.
- Hantera elektronisk dokumentation, inklusive arkivering och organisering.
- Ge administrativt stöd till enhetens personal och säkerställa effektiva arbetsflöden.
- Bidra till utveckling och förbättring av interna processer.
- Övriga administrativa uppgifter vid behov.
Vi söker dig som:
- Är självgående, strukturerad och har ett eget driv.
- Har goda kunskaper i Excel och erfarenhet av att arbeta med offerter.
- Har en god förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt och arbeta proaktivt.
- Är serviceinriktad och har god telefonetikett.
- Har B-körkort (BE-körkort är meriterande).
- Har tillgång till egen bil (meriterande).
- Är flexibel med arbetstider då verksamheten är öppen 24/7 (totalt ca 40 timmar/vecka).
- Är helst en kvinna mellan 20–28 år och trivs med att arbeta hemifrån.