Administratör
Skicka ansökan 17 dagar kvar
Administratör
17 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av ett administrativt uppdrag på en av de största institutionerna i Göteborg? Har du stor känsla för service och vana av att stötta upp med teknisk support under presentationer och virtuella möten? Då har vi tjänsten för dig!

Som administratör kommer du arbeta med att ge administrativ service som inköp av kontorsvaror, arkivering, samt uppgifter relaterat till lokaler och personal och gäster (kort, nycklar och accesser etc.). Vidare kommer du att bistå med att boka resor och logi för gäster, beställa och tillhandahålla catering till möten och konferenser. Detta är en mångsidig roll där du ingår i ett stöttande och kvalitetsinriktat arbetslag som leds av intuitionens administrativa chef. Du ges möjlighet att bidra och utveckla arbetssätt och rutiner, vara en kvalitetsmedveten samarbetspartner och en smidig proaktiv problemlösare av praktiska saker.  

Vi söker dig som ser det här jobbet som en chans att kombinera service, support och teknik med administration. Som person är du positiv och noggrann och levererar med kvalitet utan att fastna i en detalj längre än nödvändigt. Du är lösningsorienterad med förmåga att skapa tydliga rutiner, förenkla och jobba smart utan att ge avkall på service. Flexibilitet och förmåga att prioritera/omprioritera dagligen är av stor vikt, och en normal dag innebär arbete ofta med många förflyttningar mellan kontorsrum och mötesrum och våningar. Rollen kräver en hög administrativ förmåga, uttalad samarbetsförmåga och relationskompetens samt en förmåga att jobba såväl självständigt som prestigelöst i grupp med kollegor.

Start för uppdraget är 2025-05-05 och kommer att fortlöpa till 2026-08-31. Rekrytering sker löpande. Ifall denna tjänst passar dig som handen i handsken, sök redan idag! 

Ansvarsområden

  • bokning av resor och logi
  • inköp av kontorsvaror
  • arkivering
  • administration av systembehörigheter
  • teknisk support vid digitala möten

Kvalifikationer

  • gymnasium eller likvärdig utbildning 
  • mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt 
  • erfarenhet av att hantera administration, meriterande med erfarenhet av planering och genomförande av möten och konferenser
  • kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Meriterande:

  • 3 års arbetslivserfarenhet av administration och erfarenhet av olika administrativa system

Om företaget

Randstad

På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-03-11
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Max 10 dagar

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Säljare Inköpare Upphandlare Koordinator Säljkonsult Administratör Maskinsäljare Sales Support Sales Assistant Industrisäljare Säljkoordinator Avtalskoordinator Kundtjänstmedarbetare Customer Sales Support Customer Success Agent
3 mars
Säljare Truckförare Byggsäljare Administratör Brädgårdssäljare Brädgårdsarbetare
28 feb
Inköpare Inköpschef Upphandlare Inköpsledare Anbudsledare Projektledare Administratör Processansvarig Anbudsspecialist Affärsprojektledare Leveransprojektledare
5 mars
Inköpare Innesäljare Administratör Kundmottagare Ordermottagare Marknadskoordinator
8 mars
Sommarjobb Säljare Uthyrare Bilansvarig Biluthyrare Administratör Servicerådgivare Uthyrningsansvarig Kundtjänstmedarbetare
2 mars