OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Är du en driven och relationsbyggande säljare med passion för att skapa goda affärer? Alemtek AB expanderar och söker en Account Manager som vill vara med och ta företagsrelationerna till nästa nivå! Här får du både frihet och ansvar att utveckla vår kundportfölj och göra en verklig skillnad för våra kunder och vårt företag.
Alemtek AB, grundat år 2000, är ett familjeföretag som erbjuder innovativa upphängningssystem genom långsiktiga samarbeten.
Från vårt huvudkontor i Nybro hjälper vi tillverkare av premiumprodukter inom belysning, akustik och skyltning över hela Europa att hänga upp sina produkter på bästa sätt.
Hos Alemtek blir du en del av ett öppet team med en familjär känsla.
Som ett mindre bolag har vi en platt organisation med korta beslutsvägar, vilket ger dig möjlighet att verkligen påverka och bidra till vår framgång.
I rollen som Account Manager har du ansvar för att bygga upp och driva försäljning mot nya kunder inom B2B. Du kommer även att utveckla långsiktiga kundrelationer med både nya och befintliga kunder. Du arbetar med vår etablerade försäljningsprocess av upphängningssystem inom våra tre olika kundsegment belysning, akustik och skyltning. Du är nära våra kunder för att förstå deras behov, identifiera nya affärsmöjligheter och agera rådgivare kring våra skräddarsydda lösningar. Du arbetar självständigt och under eget ansvar men vi är ett team där alla samarbetar för att säkerställa en hög kundnöjdhet.
Vanligt förekommande uppgifter:
Tjänstgöringsort:
Du utgår från kontoret i Nybro och reser cirka en gång i månaden inom Europa
Arbetstider:
Dagtid vardagar
Omfattning:
Tjänsten är på heltid och börjar med provanställning 6 månader hos Alemtek AB
I denna rekrytering samarbetar Alemtek AB med OnePartnerGroup Kalmar AB.
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Sanna Olsson på [email protected].
I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss.
Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad.
Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara.
Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.
Välkommen med din ansökan!
Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längre att ansöka.
Du kan nu använda ditt nya lösenord för att logga in