Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.

OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Technical Customer Success
Customer Success Manager
Utgått

Arbetsbeskrivning

Älskar du att skapa tekniska lösningar, innovation och ge kundservice i toppklass? Då ska du läsa vidare!


Grafokett 🧡 etiketter!

Grafokett är ett svenskt företag som levererar high-end-lösningar för produktmärkning. Att arbeta hos Grafokett innebär att vara en del av ett innovativt företag. Den här tjänsten är placerad i Göteborg där du kommer att ingå i ett litet och socialt team som arbetar i en kreativ miljö. Då teamet är litet kan du få hugga i där det behövs och vill du utvecklas är möjligheterna stora. På Grafokett värnar vi om balans mellan arbetsliv och fritid, därför har du möjlighet till 1 timmes friskvård per vecka. Dessutom har du 4 timmar i veckan till att utbilda dig online på lärplattformar.


Om rollen

Som Technical Customer Success på Grafokett ingår du i ett sammansvetsat team där alla samarbetar för att säkerställa en framgångsrik leverans av Grafoketts lösningar. Ditt främsta ansvar i denna roll är kundnöjdhet, leverans av tekniska lösningar samt support med fokus på low-code/no-code-plattformar för att skapa applikationer och lösningar för datorer, tablets och smartphones.


Huvudsakliga ansvarsområden 🫱🏽‍🫲🏼

I rollen som Technical Customer Success deltar du i hela leveransprocessen från behovsanalys till driftsättning vilket kräver teknisk expertis. Det innebär bland annat att delta i kundmöten för att identifiera behov och möjligheter till förbättringar såväl som att hantera och följa upp supportärenden. Rollen innebär att du säkerställer hög kundnöjdhet genom proaktiv support, uppföljning och teknisk vägledning.

Du kommer även att:

  • delta i kundmöten för att identifiera behov och möjligheter till förbättringar.
  • arbeta med low-code/no-code-plattformar för att skapa skräddarsydda lösningar för kundbehov.
  • konfigurera och implementera system för lagerhantering och integrationer.
  • medverka i tekniska demonstrationer och behovsanalyser tillsammans med säljteamet
  • stötta säljprocessen genom att presentera tekniska lösningar och bidra med offertunderlag.


Kompetenskrav:

  • erfarenhet av B2B-kundhantering, gärna i en teknisk miljö.
  • teknisk förståelse för low-code/no-code-plattformar och lösningsutveckling.
  • grundläggande kunskap inom programmering, systemdesign, databaser och molnsystem.
  • erfarenhet av att nyttja AI-lösningar för effektivisering och problemlösning.


Det är meriterande om du har:

  • erfarenhet av VB/Python-skript, JavaScript och HTML.
  • kunskap om system för lagerhantering och integrationer.
  • förmåga att kommunicera teknisk information på ett tydligt och pedagogiskt sätt.
  • erfarenhet av projektledning och arbete med agila metoder.


Personliga egenskaper 😎

Som person ser vi att du är lösningsorienterad, självgående och proaktiv. Du bör ha en stark kommunikativ förmåga och är grym på att skapa långsiktiga kundrelationer! Du har inga problem att arbeta både självständigt och i team.


Utvecklingsmöjligheter 🚀

För rätt person finns möjlighet att utveckla och forma rollen vidare inom företaget.


Förmåner:

  • Friskvårdsbidrag: 5 000 kr/år
  • Kortare arbetstid: Kortare fredagar och reducerad arbetstid under sommaren
  • 1 timmes friskvård / vecka
  • 4 timmar till utbildning / vecka
  • Bonus: Möjlighet till bonus baserat på gemensamma mål


Krav:

  • Du talar svenska flytande
  • Kan tala, förstå och läsa engelska
  • Har körkort och tillgång till bil


Mål och mätning av prestation:

  • Kundnöjdhetsindex
  • Lösningsgrad på supportärenden
  • Bidrag till försäljningsstöd och nya affärsmöjligheter


Ansökan:

Ansvarig för denna rekrytering är Sally Jönsson. Frågor? Mejla [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan!


Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-03-04
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Sälj Säljare B2B Säljare Produktsäljare Account Manager Key Account Manager
11 apr
CSA CSM Sälj Säljare Kundvärd B2C säljare B2B Säljare Client Manager B2B Innesäljare Customer Support B2B Support Agent Kundtjänstmedarbetare Client Success Manager Customer Success Manager
15 apr
Sälj Säljare B2B Säljare Produktsäljare Account Manager B2B Account Manager Key Account Manager Säljsupportmedarbetare
22 apr
Kundansvarig Offertansvarig Teknisk säljare Servicetekniker Teknisk support Fältservicetekniker Kundtjänstmedarbetare
18 apr