Om tjÀnsten
I denna roll blir du en nyckelperson i kundservice- och supportteamet, dÀr du har daglig kontakt med kunder och hjÀlper dem med frÄgor kring produkter, bestÀllningar och teknisk support. Du kommer Àven att arbeta med orderhantering, reparationer och administrativa uppgifter. HÀr fÄr du möjligheten att kombinera service och problemlösning i en verksamhet dÀr teknik och kundfokus stÄr i centrum.
Dina framtida arbetsuppgifterDu kommer att ha en varierad arbetsdag dÀr du hanterar bÄde kundservice och tekniska Àrenden. Exempel pÄ arbetsuppgifter:
Vi tror att du har en gymnasieutbildning, gÀrna med teknisk inriktning, samt erfarenhet av administrativt arbete och kundservice. Du har god systemvana och kÀnner dig bekvÀm med affÀrssystem och Officepaketet. Flytande svenska i tal och skrift Àr ett krav, och engelska Àr meriterande.
För att lyckas i rollen ser vi att du Àr en engagerad och strukturerad person med en naturlig kÀnsla för service. Du Àr prestigelös och har förmÄgan att hantera bÄde positiva och mer utmanande kundsamtal pÄ ett professionellt sÀtt. Ett tekniskt intresse och en vilja att lösa problem Àr viktiga egenskaper.
Ăvrig informationFöretaget Ă€r en vĂ€letablerad aktör inom sin bransch och erbjuder högkvalitativa produkter och tjĂ€nster till sina kunder. De har en kundfokuserad kultur dĂ€r service och teknisk expertis Ă€r i centrum.
Om WrknestPÄ Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror pÄ att hela tiden vÄga se nya möjligheter och tÀnka nytt. NÀr vi startade var det för att utmana gamla sÀtt att rekrytera pÄ. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. DÀrför gÀller det att kunna stÀlla om snabbt. Det hÀr gör att vi inte enbart tittar pÄ kandidatens CV vid en rekrytering. IstÀllet ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. PÄ sÄ vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. LÀs mer pÄ www.wrknest.se.