Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.

OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Kontorskoordinator till Länsförsäkring Kronoberg!
Kontorskoordinator
Utgått

Arbetsbeskrivning

Vi söker en engagerad och strukturerad Kontorskoordinator för uppdrag hos vår kund Länsförsäkring Kronoberg! Vill du ha en social och varierad roll där du får vara spindeln i nätet, ta ansvar för kontorsadministration och service? Är du en serviceinriktad och noggrann person med öga för detaljer som trivs med att skapa ordning och effektivitet? Då kan du vara den vi söker!  Denna tjänst är ett konsultuppdrag där du kommer att arbeta löpande vid behov på Länsförsäkring Kronobergs alla kontor, du kommer även under sommaren arbeta heltid under 4–5 veckor. Vi ser gärna att du kan börja omgående! Om rollen  Som Kontorskoordinator ansvarar du för att kontoret fungerar smidigt och effektivt. Du kommer att hantera allt från beställning av kontorsmaterial och underhåll av gemensamma utrymmen till administration av passersystem och inventariehantering. Rollen innebär både självständigt arbete och samarbete med andra avdelningar. Arbetsuppgifter  Som Kontorskoordinator blir du navet i vårt kontor och en viktig del av arbetsplatsens trivsel och funktionalitet. Du ser till att allt från kontorsmaterial och kaffestationer till konferenslokaler och förrådsutrymmen är välorganiserade och fungerar smidigt. Du har en central roll i att säkerställa att posthantering sker effektivt tillsammans med Digital Service och att behörigheter till nycklar och passersystem administreras korrekt i samarbete med fastighets- och säkerhetsansvarig. Vidare ansvarar du för att företagets gemensamma fordon sköts och är i gott skick, samt att kontorets dagliga drift följer gällande säkerhetsriktlinjer. Din roll innefattar också planering och inköp inför möten och konferenser, samt att introducera nya medarbetare genom att hantera deras behörigheter och säkerhetsgenomgångar. Kort sagt – du ser till att kontoret är en väl fungerande och trivsam arbetsplats för alla! Kvalifikationer • Gymnasieutbildning med inriktning på kontor, administration eller service. • Grundläggande kunskaper i administrativa datorprogram som Word och Excel. • Erfarenhet av kontorsadministration eller liknande serviceinriktat arbete är meriterande. • Då du kommer resa till de olika kontoren i länet krävs körkort. Vem är du? Vi söker dig som: • Är en lagspelare med ett starkt servicetänk. • Trivs med att arbeta i en föränderlig miljö och kan hantera flera uppgifter samtidigt. • Är strukturerad, metodisk och har en känsla för ordning och reda. • Har god planeringsförmåga och kan arbeta självständigt mot uppsatta mål och deadlines. • Är handlingskraftig och har god beslutsförmåga.  OM ADECCO Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus. Vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringslösningar som interimslösningar. KONTAKTINFORMATION Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringen i övrigt vänligen kontakta Ellen Rönmark på [email protected]  Om du har frågor gällande registrering av konto, vänligen kontakta vår support på [email protected]

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-03-03
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Chef IT-student Koordinator HR-assistent Administratör Office Manager Kontorsassistent Administrativ assistent
Igår
Assistent Administrativ assistent
Idag