OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
På Dise erbjuder vi marknadsledande programvara för Digital In-store-upplevelser. Dise samarbetar med framåttänkande varumärken såsom Volvo, M&S, J. Lindeberg och Uniqlo. Från våra kontor i Sverige och Storbritannien gör vi det möjligt för våra partners och deras kunder att designa och implementera unika Digital In-store-lösningar. Vi kallar det Dise – Digital In-store Experience. Dise är en del av Vertiseit Group, som är noterad på Nasdaq First North Growth Market i Sverige.
Vill du växa tillsammans med inspirerande kollegor i ett spännande produktbolag?Dise växer och söker nu en Third Line Support Technician till vårt team i Karlstad!
RollenSom Third Line Support Technician blir du en nyckelspelare i vårt supportteam där du arbetar nära både kollegor och kunder för att lösa tekniska utmaningar. I denna roll kommer du att:
Vi söker en tekniskt kunnig och serviceinriktad problemlösare som trivs i en dynamisk miljö och gillar att samarbeta. Du är en lagspelare med en analytisk förmåga att identifiera, felsöka och lösa tekniska problem effektivt.
För att lyckas i rollen ser vi att du har:
Meriterande (nice to have): Erfarenhet av felsökning av både mjukvara och hårdvara samt erfarenhet inom Linux.
Vi erbjuder en inkluderande arbetsmiljö, där du omges av kompetenta och engagerade kollegor.
Placering: Heltidstjänst på vårt kontor i Karlstad Sista ansökningsdag: 22 mars (Vi rekryterar löpande, så ansök så snart som möjligt!) Frågor? Kontakta Johan Stenström, Global Head of Product Support, på [email protected]
Du kan skicka in din ansökan på svenska eller engelska. Vi ser fram emot att höra från dig!
Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längre att ansöka.
Du kan nu använda ditt nya lösenord för att logga in