Were looking for a Norwegian, Danish or Finnish speaking customer support agent to our customer service in Kista.
Role description:
The First Line Agent is the first representative with whom a customer contacting the support will be communicating, and in most cases also the person who will provide the response to the customer’s inquiry or resolve the customer’s issue.
In case an issue cannot be resolved by the agent, the agent is to properly escalate the matter to ensure that the issue is resolved.
The agent may also be assigned to perform additional tasks at the discretion of site management.
The assignments of a First Line Agent in the Support include:
Requirements
Access: Immediately
Employment: Full time or part time
Work hours: Monday - friday 08-17
Salary: According to the agreement + bonus
Om företaget
Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom tre olika affärsområden, transport, lager/industri och kontor. Vårt kontor är beläget i Stockholm. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå och att vi alltid sätter kunden i fokus. Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag. Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com