OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Dansk kundtjänstmedarbetare sökes till välkänd kund
Kundtjänstmedarbetare
Utgått

Arbetsbeskrivning

Är du dansktalande, tycker om att arbeta med människor och lösa problem? Då kommer detta vara en möjlighet som du inte vill missa! Vi letar efter dig som vill ansluta sig till vår kunds nordiska kundteam, som är baserat här i Göteborg. Om tjänsten I rollen som dansktalande kundtjänstmedarbetare kommer du dagligen arbeta med olika typer av ärenden via mejl och telefon. De ärenden du kommer hantera innefattar bland annat orderhantering, hantering av klagomål och allmänna lösningar på både muntliga och skriftliga kundförfrågningar. Rollen är baserad på vår kunds kontor i Göteborg på deras nybyggda och fräscha kontor. Vår kund erbjuder en intressant och utmanande position i en internationell miljö. Dina arbetsuppgifter i huvudsak För rollen så krävs teamwork och stark kommunikation som är nyckeln till att lyckas i denna roll. Vi söker efter dig som motiveras av att arbeta i ett tajt team och även kan arbeta självständigt. Du ska vara duktig på att skapa nya relationer och förvalta befintliga kundrelationer. Kulturen ute hos kund främjar att alltid agera på ett professionellt och positivt sätt för att leverera den bästa möjliga kundupplevelsen. För rollen kommer du att följas upp varje vecka för att du ska ha möjlighet att utvecklas och prestera utifrån de uppsatta målen. Det gynnar dig som motiveras av att ta emot och arbeta med konstruktiv feedback. Nedan ser du egenskaper som vi värderar för detta uppdrag: • Att kunna bygga upp goda relationer med kunder • Positiv inställning till ditt arbete och en vilja att utvecklas och lära dig nya arbetsuppgifter • Behålla ett professionellt bemötande när problem uppstår och hitta lösningar på ett effektivt sätt • Vara van vid att ge och ta emot konstruktiv feedback • Effektivt utföra dina uppgifter samtidigt som du alltid handlar i enlighet vår kunds värdering som bygger på Integritet, Innovation och Engagemang • Vara proaktiv i att presentera lösningar för andra Uppdraget är långsiktigt och arbetstiderna är förlagda dagtid, 8-16.30 måndag till fredag. Möjlighet att jobba hemifrån är även möjligt så småningom. Vi ser gärna att du kan start så snart som möjligt. Vem är du? För att trivas i den här rollen bör du vara serviceinriktad och snabblärd och gilla att hantera flera uppgifter samtidigt. Andra viktigt delar är att du har en positiv inställning till ditt arbete, är villig att lösa problem och arbeta med människor. Vi värdesätter personliga egenskaper framför erfarenhet. De viktigaste kraven för att lyckas i den här rollen är: • Tala och skriva flytande på danska • Tala och skriva på god nivå på engelska Meriterande för tjänsten: • Erfarenhet av arbete inom kundtjänst/kundservice • Goda administrativa kunskaper • Erfarenhet av Officepaketet Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-01-30
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Verkmästare Administratör Kundmottagare Kundtjänstmedarbetare
14 feb
Inköpare Innesäljare Administratör Kundmottagare Ordermottagare Marknadskoordinator
18 feb
Kundvärd Kundbokare Kundansvarig Kundrådgivare Kundmottagare Kundtjänstmedarbetare
20 feb
Account Manager Supporttekniker Kundtjänstmedarbetare
12 feb