OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Receptionist till vår kund i Tumba
Receptionist Värd/Värdinna Kundtjänstmedarbetare
Utgått

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Är du en serviceinriktad och organiserad person som älskar att skapa positiva upplevelser? Då är detta uppdraget för dig! Vi söker nu en stjärna till vårt receptionsteam för ett kortare men spännande uppdrag i en social och trivsam miljö med fantastiska kollegor.

Som en del av receptionsteamet blir du företagets ansikte utåt. Dina arbetsuppgifter innebär att välkomna och hjälpa besökare samt att stötta företagets anställda. Rollen är både kreativ och dynamisk, där du får möjlighet att utvecklas samtidigt som du bidrar till en förstklassig serviceupplevelse. Så passa på att bli Företagets ansikte i receptionen!

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

  • Vara ansiktet utåt för företaget och välkomna gäster genom att leverera service i världsklass
  • Ta hand om telefon och mail
  • Kontakt med anställda och kunder
  • Administrativa uppgifter
  • Bokningar och beställningar

Kvalifikationer
Du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet. Vi söker dig som vill ha ett utvecklande arbete där du får användning av din glada och positiva utstrålning. För att passa i rollen tror vi att du är en person som är ansvarstagande, social och organiserad. Du är proaktiv, positiv och lösningsorienterad och kan starta i rollen omgående.
  • Du har tidigare arbetat med Office365 samt meriterande med andra system ex. Tendfor
  • Du har erfarenhet av tidigare arbete inom service som kundtjänst eller värdinna
  • Du behärskar svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
  • Du är lösningsorienterad med förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt
  • Du är framåt och social, och du brinner för service och teknik.
  • Du har receptionsvana
  • Du har telefonväxelvana – man använder en växel som är teamsbaserad som heter Tendfor

Om anställningen
Tjänsten är ett vikariat med start omgående. Du kommer att arbeta heltid under februari och mars. Arbetstiden är kontorstider, måndag-fredag cirka kl. 08.00-17.00.
Ansök via vår hemsida www.yourstaff.se. Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Observera att vi inte tar emot ansökningar eller CV via e-post.

Om Yourstaff
Yourstaff är ett kompetensföretag med en kärnverksamhet inom produktion, teknik, logistik, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi är specialister med 40 års samlad erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden genom att vara en trygg rekryteringspartner som får företag och medarbetare att växa genom rätt matchning. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden genom att ta tillvara på talanger och all kompetens på marknaden. På Yourstaff tror vi på mångfald, inkludering och välmående. Våra ledord är tillit, hjärta och långsiktighet som genomsyrar vår verksamhet. Yourstaff är din trygga rekryteringspartner som satsar på rätt matchning och ser medarbetare som hjärtat i verksamheten.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-01-29
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 3 - 6 Månader
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Inköpare Innesäljare Administratör Kundmottagare Ordermottagare Marknadskoordinator
18 feb
Verkmästare Administratör Kundmottagare Kundtjänstmedarbetare
14 feb
Account Manager Supporttekniker Kundtjänstmedarbetare
12 feb
Kundvärd Kundbokare Kundansvarig Kundrådgivare Kundmottagare Kundtjänstmedarbetare
20 feb