Vi annonserar nu efter en ny administrativ assistent på 75 % med chans att få ökat ansvar upp till en heltidstjänst beroende på personlig lämplighet.
Om oss:
Vi har i dagsläget 20 hyreshus, plus småhus och villor, vilket innebär många hyresgäster. Arbetslaget som består av fastighetsskötare, snickare, målare osv är idag 14 personer, på kontoret så är vi 4 personer och hit finns nu möjligheten att söka tjänsten som fastighetsadministratör.
Tjänsten:
Om du känner att du vill verka som spindeln i nätet, med många bollar i luften samtidigt så kan detta vara tjänsten för dig. Vi beskriver denna tjänst som fastighetsadministratör.
Tjänsten innefattar administrativt arbete som består i att bland annat ha kontakt med hyresgäster i frågor om felanmälningar, klagomål, administrera intresseansökningar, göra hyresavtal i fråga om bostad, garage, lokaler, p-platser, hantera uppsägningar, visa och besikta bostäderna, Vi arbetar med Hogia fastighetssystem "Din Hyresvärd".
Du behöver därför ha mycket god datakunskap och en fördel är om du är lättlärd och snabb.
Du som person bör vara väl strukturerad, flexibel, trevlig och trygg i dig själv.
Vi ser gärna att du har olika färdigheter inom administrativt arbete och gott kundbemötande.
Kompetenskrav
B körkort
Datautbildning
Minst 5 års tidigare arbetslivserfarenhet
Meriterande
Tidigare arbetslivserfarenhet inom fastighets administration
Kundkontaktvana
Tidigare erfarenhet av Hogia