Kundtjänstmedarbetare till Cypern
Skicka ansökan 36 dagar kvar
Kundtjänstmedarbetare
36 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Kundtjänstmedarbetare

Vill du bo och arbeta i ett av Europas soligaste länder? Då är det dig vi söker till vårt nyöppnade kontor i Larnaca på vackra Cypern.

Om rollen

Som kundtjänstmedarbetare på Dynava kommer du att hjälpa våra kunder med olika ärenden, både genom att besvara inkommande telefonsamtal och hantera andra typer av kundärenden.

Öppettiderna är för närvarande dagtid, helgfria svenska vardagar. Vi börjar med en betald utbildning där du får lära dig arbetet du kommer att utföra.

Dagliga arbetsuppgifter inkluderar:

  • Besvara samtal från kunder och lösa deras olika ärenden.
  • Sträva efter att vi har nöjda kunder genom att arbeta effektivt och leverera hög kvalitet.
  • Hålla dig uppdaterad om allt som rör företaget, din enhet samt uppdrag du jobbar med.


Vem söker vi?

Rollen som kundtjänstmedarbetare passar för dig som är social, nyfiken och drivs av att hjälpa människor. Du gillar att arbeta i ett högt tempo, har en god kommunikationsförmåga och trivs att arbeta tillsammans med andra.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och det enda formella kravet är att du har svenska på minst C1 nivå enligt CEFR skalan (Europiskstandard för språkbedömning) i både tal och skrift. Det är en fördel om du kan danska men det är inget krav. Du klarar dig också bättre i landet om du har goda kunskaper i engelska.


Vi erbjuder

  • Rekryteringen inleds med ett informationsmöte där all information om företaget, arbetet och övriga detaljer presenteras. Deltagandet är obligatoriskt för att gå vidare till nästa steg i rekryteringen.
  • Flyttpaket och hjälp med all administartion
  • Fast månadslön
  • Betald utbildning (prel i början av april)
  • Förmånligt skattesystem med 0 % inkomstskatt upp till € 19 500 / år
  • Modernt, nyrenoverade och centralt beläget kontor i Larnaca.
  • En internationell arbetsmiljö
  • Stöd från Teamledare och fantastiska kollegor
  • För rätt personer kommer det finnas bra utvecklingsmöjligheter


Vilka är vi

Dynava Customer Service Ltd ingår I Dynava koncernen och på kontoret i Larnaca hanteras kunder på finska, svenska och engelska. Dynava är internationellt företag med över 800 anställda fördelat på 15 kontor runtom i världen. Vi ägs av Eniro-koncernen och har som fokus att hjälpa våra uppdragsgivares kunder och vi drivs av övertygelsen att god kundservice kan vara en nyckel till företags framgång. Vi har fina referenser både inom privat och offentlig sektor.

Hos oss är personalen den viktigaste tillgången och vi arbetar kontinuerligt för att vara en attraktiv arbetsgivare där man är stolt över företaget och den egna insatsen. Att ha de bästa medarbetarna är en självklarhet för att vi ska kunna uppnå den höga kvalitet som vi har.


Vi ser fram emot din ansökan!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-01-28
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 8
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk