Arbetsbeskrivning
Bra Liv Öxnehaga vårdcentral
Nu behöver vi förstärka vårt team av vårdadministratörer med ännu en fantastisk person. Drivs du av ett omväxlande arbete med tempo och är en administrativ expert? Sök då tjänsten som vårdadministratör på Bra Liv Öxnehaga vårdcentral!
Rollen som vårdadministratör
Tjänsten är en tillsvidaretjänst på 100 % med tillträde enligt överenskommelse. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara medicinsk dokumentation, receptionsarbete, diagnosklassificering samt övriga vårdadministrativa uppgifter som till exempel IT support. Arbete under jourtid på närakuten förekommer.
Din blivande arbetsplats
Arbetet på Bra Liv Öxnehaga vårdcentral kännetecknas av ett nära samarbete mellan olika professioner där alla är lika viktiga. Vi arbetar tillsammans för att ge våra patienter; unga, gamla, friska och sjuka, den bästa vård vi kan ge. Öxnehaga vårdcentral är den familjära vårdcentralen där arbetsmiljö och trivsel är viktig.
Vårdcentralen är belägen i ett naturskönt område med utsikt över Vättern, närhet till naturreservat med tillgång till motionsspår. Det finns goda bussförbindelser.
Din profil
Vi söker dig som är utbildad vårdadministratör/läkarsekreterare, gärna med några års erfarenhet. Du har goda kunskaper i svenska och engelska vad gäller både tal och skrift. Tidigare arbete i Cosmic är meriterande.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, där flexibilitet, samarbetsförmåga, serviceinriktning, självständighet och struktur är förmågor vi värderar högt. Vi ser gärna att du är en positiv person som bidrar till en bra arbetsmiljö genom delaktighet.
Vårt erbjudande till dig
Hos oss får du ett stimulerande och utvecklande arbete där samarbetet kring patienten är vår ledstjärna. Du erbjuds ett omväxlande arbete med många kontaktytor där du blir vårdcentralens administrativa expert. Du får också chans att delta i utvecklings- och förbättringsarbeten. Som vårdadministratör hos oss kommer du ha ett varierat, roligt och spännande arbete där din kompetens tas tillvara och stimuleras.
Möjlighet till distansarbete finns.
Som medarbetare hos oss inom Region Jönköpings län får du tillgång till våra anställningsförmåner. En del av dem ökar din grundtrygghet, andra sätter lite guldkant på vardagen. Läs mer om våra förmåner här: Förmåner (http://www.rjl.se/jobb-och-karriar/Jobba-hos-oss/Formaner/)
Har du frågor om tjänsten?
Vill du veta mer kring tjänsten är du välkommen att kontakta enhetschef Benjamin Enell på tel. 010 242 36 42, eller mail
[email protected].
Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Vår rekryteringsprocess
Sista ansökningsdag är den 4/2-25. Urval och intervjuer kan ske löpande. Välkommen med din ansökan.
Läs mer om Region Jönköpings läns rekryteringsprocess på vår hemsida: https://rjl.se/jobb-och-karriar/Lediga-jobb/Var-rekryteringsprocess/