Nu söker vi medarbetare till Sveriges bästa kundserviceavdelning!
Då är du kanske den person vi söker till vårt kundserviceteam.
VAD DITT NÄSTA JOBB KOMMER INNEBÄRA
På JYSK Kundservicecenter hanterar du kundförfrågningar genom telefonsamtal, e-postmeddelanden, chattar och sociala medier. Du sätter kunden först och levererar en fantastisk kundupplevelse.
VAD DU SKA BIDRA MED
För att klara arbetet behöver du kunna behärska svenska i tal och skrift samt är orädd inför digitala verktyg.
Tjänsten innefattar arbete på helgerna. Vårt kundservicecenter är öppet måndag till fredag 09-18 och 09-16 på helgerna.
VAD VI ERBJUDER DIG
Du blir en del av ett energiskt företag som vill vara handelns bästa arbetsgivare. Hos oss får du inflytande och din utveckling är viktig. Dessutom erbjuder vi dig:
REKRYTERINGSPROCESSEN
Vi behandlar ansökningar löpande och slutför rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat. Intervjuer kommer hållas under vecka 7 och 8.
Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att höra dig till Customer Service Manager, Filip Stertman [email protected]
OM OSS
Vi tror på att våra anställda är nyckeln till vår framgång, från en butik 1979 till mer än 3 000 butiker över hela världen idag. Det är därför vi strävar efter att erbjuda utveckling och möjligheter att växa inom JYSK, och vi är även stolta över att belöna engagemang och en bra insats bland våra medarbetare. Våra tre grundläggande JYSK-värderingar – Köpman, Kollega och Kåranda – beskriver det beteende och den attityd som vi kan förvänta oss av varandra. Vi litar på varandra och vi tror på delegering och frihet under ansvar.
På JYSK vill vi inkludera alla oavsett ålder, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet och erfarenhet. Tillsammans jobbar vi hårt för att säkra vår inkluderande kultur, som uppmuntrar, stödjer och hyllar våra medarbetares olika röster. Vi tror att en stor blandning av kompetenser, talanger och unika personligheter gör oss till ett starkare team.