Arbetsbeskrivning
Jurek söker en erfaren nämndsekreterare till en offentlig kund i Salem med start i februari!
Välkommen in med din ansökan redan idag!
Om uppdraget
Som Nämndsekreterare på Miljö- och Samhällsbyggnadsförvaltningen ansvarar du för nämndprocessen för bygg- och miljönämnden och tekniska nämnden, men även för andra arbetsuppgifter. Vår kund behöver stöd för de arbetsuppgifter som avser nämndprocessen för de två nämnderna:
• Förberedelser i form av utskick
• Delta som nämndsekreterare på mötena
• Efterarbete som protokoll
• Expediering av ärenden
Konsulten kommer att arbeta i systemet Google och i ärendehanteringssystemet LEX.
Vi söker dig som har
• Högskoleexman eller likvärdigt
• Relevant erfarenhet
• 1 års yrkeserfarenhet som nämndsekreterare
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag med omfattning deltid, där omfattningen varierar per vecka ca 15-20 h/veckan. Uppdragsstart är slutet av februari och pågår i 3 månader. med eventuell möjlighet till förlängning. Arbetet sker huvudsakligen dagtid, men kvällsmöten kan förekomma. Placeringort i Salem, med viss möjlighet till distansarbete. Du kommer att bli anställd av Jurek Talents AB och vara uthyrd till vår kund.
Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta kandidatanasvarig Therese Sundin på
[email protected] Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Om Jurek
Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.