Kundservicemedarbetare till vårt Gåvoservice-team
Skicka ansökan 113 dagar kvar
Kundtjänstmedarbetare
113 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vill du göra skillnad i människors vardag och samtidigt utvecklas i en dynamisk och stimulerande arbetsmiljö? Vi söker engagerade och serviceinriktade medarbetare som vill bidra till att skapa värde för våra viktiga insamlingsorganisationer och bli en del av vårt professionella team.

Om rollen

Som kundservicemedarbetare hos oss är du en viktig del av ett sammansvetsat team som hanterar bland annat frågor från givare via telefon, e-post och chatt. Vi arbetar inte med telemarketing eller försäljning – fokus ligger helt på att ge stöd och service av högsta kvalitet.

Du kommer att arbeta med varierande och meningsfulla uppgifter, där varje dag bjuder på nya utmaningar. Med stöd från kunniga och hjälpsamma kollegor får du de bästa förutsättningarna för att lyckas och trivas i din roll.

Vem är du?

Vi söker dig som:

  • Talar och skriver flytande svenska (krav) och har grundläggande kunskaper i engelska, både i tal och skrift (krav).
  • Är empatisk, lyhörd och lösningsorienterad.
  • Har god datavana och förmågan att snabbt kunna sätta dig in i nya digitala verktyg och system vilket är en merit då vi arbetar i våra kunders system.
  • Är skicklig på att hantera administrativa uppgifter och har lätt för att ta till dig ny information.
  • Är självgående och ansvarstagande, samtidigt som du värdesätter lagarbete och gemensamma mål.

Erfarenhet inom kundservice är meriterande men inget krav – vi söker rätt person med rätt inställning!

Vad vi erbjuder

Hos oss blir du en del av ett prestigelöst och sammansvetsat team med kompetenta kollegor som tillsammans levererar service i toppklass. Vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö där du får möjlighet att göra skillnad varje dag. Här stöttar vi varandra, firar framgångar tillsammans och arbetar mot ett gemensamt mål – att bidra till ett tryggare samhälle.

Praktisk information

Tjänsten är placerad på vårt moderna huvudkontor i Piteå, med en sysselsättningsgrad på 100%. Vi erbjuder två olika startdatum: 19 maj 2025 och 25 maj 2025, båda med en anställningsperiod som sträcker sig till 31 augusti 2025, med möjlighet till förlängning om fortsatt behov finns. Arbetstiden är förlagd dagtid måndag tom fredag.

Vi genomför rekrytering löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2 maj 2025.

Om YouCall

YouCall Sverige AB, en del av SOS Alarm, är ett samhällsnyttigt Contact Center som erbjuder tjänster inom kundtjänst, support, felanmälan och växeltjänster. Hos oss får du möjlighet att arbeta i en organisation som värdesätter kvalitet, engagemang och utveckling. Vi är idag 68 medarbetare som tillsammans skapar värde för våra kunder och samhället.

Läs mer om oss på www.youcall.se och ansök via vår hemsida.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-01-09
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 6
Varaktighet 3 - 6 Månader
Hemsida Länk