Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del av ett innovativt företag i framkant inom digital visuell kommunikation? Hos ZetaDisplay får du som Projektassistent bidra till spännande projekt, en möjlighet för dig som vill utvecklas i en roll där samarbete, struktur och problemlösning står i fokus. Välkommen in med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
ZetaDisplay grundades 2003 i Sverige som en av de tidiga pionjärerna inom digital signage. Deras egenutvecklade mjukvaruplattform, digitala affärsutveckling och konsulttjänster, innovativa digitala skyltlösningar och kreativa koncept inspirerar, påverkar och vägleder miljontals människor varje dag i detaljhandelsmiljöer, på restauranger, på reklamskärmar, i fabriker, på tåg, på kryssningsfartyg, på arenor, på arbetsplatser och i alla typer av offentliga utrymmen inomhus och utomhus.
På Zetadisplay får du 35 nya kollegor, varav 10 personer sitter på Stockholmskontoret. Din roll som Projektassistent innebär att du arbetar nära Projektledarna, och stöttar samt koordinerar i det dagliga arbetet. Dina arbetsuppgifter är både administrativa och kräver god kommunikationsförmåga då du även kommer att ha kontakt med kunder.
Du erbjuds
- Stöd i din yrkesmässiga utveckling, inklusive möjligheter att växa i rollen och lära dig nya system och processer
- Fint kontor beläget i centralt i Stockholm
- Starkt ledarskap och engagerade kollegor med hög kompetens
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Ha koll på produkter, distributörer, försändelser (nationellt och internationellt) och deadlines kopplade till detta
* Följa upp beställningar och leveranser
* Hantera och lösa problem som exempelvis rör kunder, leverantörer och leveranser
* Vara en brygga mellan ekonomiavdelningen, interna säljare och projekt
* Hantera administrativa system, ERP, CRM och vårt Content Management System
VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av en koordinerande roll, där du agerat spindel i nätet
- Har en eftergymnasial utbildning
- Talar och skriver obehindrat på svenska, samt är bekväm med engelska
- Har en god generell teknisk förståelse och systemvana
Vi ser det som meriterande om du:
- Tidigare arbetat som Projektassistent/koordinator
- Har gått en utbildning inom projektledning
- Tidigare har arbetat i administrativa system såsom ERP, CRM och CMS samt kan hantera WordPress
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Ordningsam
- Stabil
- Kommunikativ
- Ansvarstagande
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
ZetaDisplay är ett av de största europeiska digital signage-företagen med verksamhet i åtta europeiska länder med 120.000 aktiva installationer i mer än 50 länder, där vi är affärspartner för många av världens främsta varumärken och företag. ZetaDisplay är baserat i Malmö, har en omsättning på +500 miljoner kronor och sysselsätter cirka 240 medarbetare. ZetaDisplay ägs av investmentbolaget Hanover Investors.