Dina arbetsuppgifter inkluderar:
. Kundkontakter: Du har daglig kontakt med kunder, du ansvarar för försäljning, orderhantering och fungerar som länk mellan kunder och produktion. Kundnöjdhet är en hjärtefråga.
. Förvärvar nya kunder: Du letar efter nya kunder och affärsmöjligheter - som en äventyrare på jakt efter nya skatter!
. Administration: Du sköter administrationen av vårt svenska dotterbolag och ser till att inköps- och säljreskontra är uppdaterad. Dessa anmäler du till moderbolaget.
. Transport: Du organiserar transporten av beställningar i samarbete med finska och svenska transportföretag, så att våra produkter hamnar på rätt plats vid rätt tidpunkt.
. Myndighetssamarbete: Du samarbetar smidigt med svenska myndigheter och intressenter och ser till att allt går som på räls.
. Bokslut: Du hjälper till vid upprättandet av bokslut, eftersom ekonomi och siffror är viktiga för dig.
Vad vi förväntar oss av dig:
. Utbildning: Minst lägre högskoleexamen/kandidatexamen (kommersiell eller teknisk utbildning).
. Språkkunskaper: Flytande svenska och engelska i tal och skrift - kommunikation är allt.
. Attityd: Aktivt och självinitierat förhållningssätt till arbetsuppgiften - du får saker att hända!
. Kundservice: Utmärkt kundtjänstbemötande och förmåga att skapa och upprätthålla kundrelationer.
. Erfarenhet: Erfarenhet av försäljning och marknadsföring är en stor fördel.
. Färdigheter: God organisations- och problemlösningsförmåga