Svensktalande Kundtjänstagent till iGaming-bolag på soliga Malta!
Skicka ansökan 23 dagar kvar
Kundtjänstmedarbetare
23 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vår kund är en ledande global aktör på den snabbt växande iGaming-marknaden. Efter att ha lanserat sitt första online-varumärke 2010, driver vår kund ett brett utbud av spännande varumärken på flera marknader. De hanterar en portfölj med flera varumärken på sin egen plattform och erbjuder en säker, innovativ och underhållningsdriven spelupplevelse inom både casino och sport. Vår kund är en internationell arbetsgivare inom iGaming-industrin och har över 500 talangfulla anställda på 7 huvudkontor.

Plats: Malta (Hybrid)

Vår kund nöjer sig inte med "OK". De strävar efter att erbjuda den bästa möjliga kundupplevelsen till hela sin lojala kundbas. Det innebär att ha bästa möjliga kundupplevelse för att kunna lösa frågor, förbättra och överträffa alla förväntningar som deras spelare har. Detta är inte din typiska CS-roll, du kommer att ta saker till nästa nivå!

De söker passionerade, människocentrerade individer med bra kommunikationsförmåga för att gå med i deras vänliga, roliga och kreativa team. Låter det som du? Läs vidare...

Du kommer att bli en expert på vår kunds sportsbook och casinovarumärken och deras service. Du kommer att rikta din positiva energi till alla samtal, chattar och e-post, och hjälpa våra kunders kunder med de frågor de kan ha dagligen. Ingen dag är den andra lik i denna roll och det är det som gör denna roll spännande.

Hatar du inte när det är svårt att få ett tydligt svar? Det gör vår kund också! Och det är därför du som deras Kundtjänststjärna kommer att vara en one-stop shop för alla service-, konto- och betalningsrelaterade behov för deras spelare.

Dela med dig av dina idéer för att fortsätta förbättra vår kunds system och se till att de håller sig på toppen av spelet är viktigt för dem, så att ge värdefull feedback till Team Leaders och Country Managers och hålla Knowledge Base uppdaterad är en betydande del av din roll.

Ansvarsområden:

  • Lösa kundfrågor via samtal, livechatt och e-post
  • Ta ansvar för kundärenden som inte kan lösas vid första kontakt och se till att de blir fullständigt lösta
  • Kommunicera direkt med andra team och leverantörer för att lösa kundproblem på det mest effektiva sättet
  • Godkänna kunduttag på begäran från spelaren
  • Bearbeta KYC och dokumentation, genomföra eventuell förhöjd due diligence
  • Genomföra dagliga säkerhetskontroller inklusive rapporter om nya kundkonton och betalningstransaktioner för att skydda företaget från tekniska problem och missbruk
  • Bidra till teamets insatser genom att uppnå personliga KPIs för att stödja avdelningens SLA
  • Ge insikter om aktuell kundfeedback och hjälpa till att forma vår kunds system, processer och självbetjäningsalternativ, såsom deras FAQ och Knowledgebase, både inom CS och den bredare Country Management
  • Ad hoc-uppgifter som krävs av CS Management, såsom att analysera kundkontakttrender och mönster, och ge kontext till dessa


Om dig:

  • Flytande kunskaper i svenska – både skriftligt och muntligt
  • Ett starkt intresse för sport och casino
  • Analytiska och problemlösande färdigheter
  • Förmåga att anpassa sig till skiftarbete
  • Erfarenhet av kundservice är ett plus
  • Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt


Utveckling och tillväxt:

Hos vår kund är de engagerade i din kontinuerliga utveckling. Genom det interna Academy Programmet får du möjlighet att utöka din kunskap inom viktiga områden som eskaleringar, bedrägeri, regelefterlevnad, kommersiella frågor och produkt. Detta program är utformat för att främja din karriärutveckling och ge dig verktygen och insikterna som behövs för att växa till en mer mångsidig och väl avrundad professionell. Vår kund prioriterar att investera i din potential, hjälpa dig att trivas i din nuvarande roll samtidigt som du öppnar dörrar till fler möjligheter inom företaget.

Så vad kan du förvänta dig av vår kund som arbetsplats?

  • Ett konkurrenskraftigt flyttpaket inklusive ett bonusprogram!
  • Fantastiska kvartalsvisa teamaktiviteter och veckovisa företagsevenemang.
  • Ett engångsbonus för att hjälpa dig sätta upp en bekväm arbetsstation hemma (vår kund är verkligen Hybrid!)
  • Förutom vår kunds Hybrid-arbetsordning, upp till 40 dagar per år att arbeta helt på distans från var som helst.
  • Friskvårds-ersättning.
  • En internationellt omfattande privat sjukvårdsförsäkring.
  • Frukost på kontoret på tisdagar.
  • Lunch på kontoret på måndagar och onsdagar.


Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-01-08
Lön Fast och rörlig lön
Antal platser 2
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Liknande jobb