Vi behöver förstärkning och söker dig som har några års erfarenhet av försäljning (och ledarskap) inom detaljhandeln. Du är en inspirerande ledare som trivs med att utbilda, coacha och motivera andra medarbetare, detta gör du med tydlig och engagerande kommunikation. Du är samtidigt lyhörd och ser till medarbetarnas individuella behov av stöttning och vägledning för att nå uppsatta mål och resultat.
Som person motiveras du av att sätta höga mål och arbetar hårt. Du förstår vikten av och fokuserar på kostnader, intäkter och är van vid att arbeta med en budget och nyckeltal. Du är dessutom positiv och har en förmåga att se möjligheter och handlingsalternativ i utmanande situationer.
Arbetsuppgifter
Som Administratör (Assisterande Butikschef) är du en säljande ledare och har fullt ansvar för butikens försäljning, drift och resultat. Du ansvarar för att våra besökare alltid möts av kunnig och välmotiverad personal som älskar att överträffa våra kunders förväntningar. Du kommer själv att arbeta aktivt i butiken med kundbemötande såväl i kassa som på golvet. Du sätter upp försäljningsmål, säkerställer att kampanjer och aktiviteter genomförs enligt marknadsplan.
- Coacha, leda och motivera medarbetare i butik
- Beställning och lagerhantering
- Ansvarar för butikens drift, försäljning och resultat
- Hantering och uppföljning av reklamationer
Kvalifikationer
För att lyckas i rollen tror vi att du har:
Tjänstens omfattning:
Placeringsort: Solna, Stockholm Mall of Scandinavia
Omfattning: Heltid,
Varaktighet: Tillsvidare
Anställningsform: Tillsvidareanställning (provanställning 6 mån)
Tillträde: Omgående
Löner: Lön enligt överenskommelse (enligt Handels Union krav samt betalning för OB timmar)
Avtalsenliga försäkringar och tjänstepension.
Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår [email protected].