Hallstahem är ett allmännyttigt bostadsbolag som hyr ut och förvaltar lägenheter och lokaler i Hallstahammar, Kolbäck och Strömsholm. Som medarbetare hos oss arbetar du dagligen för vår vision ”Boende i världsklass - att längta hem till” och med samarbete, engagemang och trygghet som våra värdeord. Vi söker nu en vikarierande kundvärd, vikariatet gäller för perioden 2025-04-01—2026-03-31.
Om tjänsten:
Som kundvärd i vårt kundcenter är du företagets ansikte utåt. Kundvärden har ett naturligt och positivt kundbemötande och daglig kontakt med kunder gällande bostadsfrågor med administrativa inslag. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder och entreprenörer och samarbetar kontinuerligt med dina kollegor i gruppen och med övriga funktioner inom företaget.
Exempel på arbetsgifter
Kvalifikationer
Vem söker vi?
Du är prestigelös och har en positiv vilja att hjälpa till i hela företaget när det behövs. Du är affärsmässig och deltar aktivt i utvecklingen av vår kundservice.
Du är glad och öppen och det faller sig naturligt för dig att bemöta kunder på ett pedagogiskt och professionellt sätt. Service och kundfokus är självklart för dig och något du brinner för. Du är van att hantera flera uppgifter samtidigt och trivs med ett varierande arbete med ett högt arbetstempo. Du är noggrann, passar tider och tar ett stort ansvar för dina och gruppens arbetsuppgifter.
VillkorVikariat, tidsbegränsat, 100 %, Hallstahammar
Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande, dock vill vi ha din ansökan senast 2025-01-31
Kontaktpersoner
Ingela Liss Kågebäck, Marknads & kommunikationschef Tel: 0220-77 40 10
Ann-Katrin Pettersson, Facklig representant (Vision)
Tel: 0220-77 40 03