ReBo arbetar på uppdrag av socialtjänsten och vi erbjuder boendelösningar för personer som hamnat utanför den ordinarie bostadsmarknaden. Hos oss bor människor som behöver boendestöd till följd av t.ex. psykisk ohälsa, beroendeproblematik eller skyddsbehov. Vi har 240 olika boendeplatser och arbetar varje dag för att stötta våra klienter till ett gott boende och ett självständigt liv!
Vi söker nu en ny härlig kollega som vill utvecklas med oss. Vårt kontor ligger beläget på Vågmästaregatan i Göteborg.
Arbetsuppgifter:
· Administration av hyresgäster
· Hantering av kund- och leverantörsfakturor
· Betalningar
· Löpande bokföring
· Vara behjälplig med övriga kontorsgöromål: beställningar, svara i telefon etc.
Vi söker dig som:
· Är strukturerad, duktig på att prioritera och stresstålig.
· Som person har du lätt för att både samarbeta i grupp och att arbeta självständigt. Du trivs med att jobba i ett högt tempo utan att tumma på kvalitén i ditt arbete.
· Ansvarstagande, serviceinriktad, kvalitetsmedveten.
· Kanske är det ditt första arbete inom ekonomi efter gymnasiet? Hos oss kommer du få växa och utvecklas. Inledningsvis tänker vi oss deltidsarbete, det utvärderar vi dock tillsammans.
Kvalifikationer:
· Ekonomiutbildning. Inget krav på eftergymnasial utbildning.
· God datorvana.
· Du pratar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
· Meriterande med kunskaper i programmen Visma administration, Hogia Fastighet samt Medius.
Vi hoppas att vi har lyckats med att fånga ditt intresse och ser fram emot din ansökan!
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Vi rekryterar löpande, välkommen in med din ansökan.