Har du minst ett års erfarenhet av liknande roll som Hyresadministratör och är tillgänglig omgående? Vi på Vindex söker för vår kunds räkning en Interim Hyresadministratör.
Uppdraget startar i slutet av januari och förväntas pågå sex till åtta månader. Arbete utförs på kundens kontor fem dagar i veckan.
Placering: Södra Stockholm
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Kvalifikationer och personliga egenskaper
Vi söker dig som har minst ett års erfarenhet av liknande roller och har tidigare kunskap av hyresfrågor. Det är meriterande om du har vana av att arbeta i ett hyressystem. Rollen kräver att du är duktig på att prioritera ditt arbete och har en vana av att självständigt söka fram information och hålla många bollar i luften.
Som person är du strukturerad och administrativt lagd med ett effektivt och noggrant arbetssätt. Du är social och energifylld och har en hög känsla för service.
Sök rollen idag!
Kan denna roll vara något för dig? Vid intresse, skicka gärna ditt CV i Word-format till oss på Vindex och ange referensnummer EAHA2722. Tveka inte att kontakta ansvarig rekryterare Elisabeth Andolf Haglund ([email protected], 070-759 56 26) vid fler frågor kring rollen.
Vad vi erbjuder
Under din anställning som konsult hos Vindex får du alltid fast månadslön och omfattas av både olycksfallsförsäkring och livförsäkring.
Som en del av processen för varje roll utförs en bakgrundskontroll på de aktuella slutkandidaterna som då kommer att informeras i förväg.
Om Vindex
Vi är en rekryteringsbyrå som arbetar med interimslösningar och rekrytering nischat mot ekonomiavdelningen. Vi är specialister på tillsättningar av konsulter och kandidater inom ekonomifunktionen. Detta innebär att vi tillsätter CFO:er, Ekonomichefer, Controllerchefer, Business Controllers, Redovisningschefer, Koncernredovisningsekonomer, Redovisningsekonomer samt Lönespecialister.