Administratör till större projekt hos vår kund!
Skicka ansökan 17 dagar kvar
Administratör
17 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Beskrivning utav rollen:

Sektionsledningarna har behov av kvalificerat stöd och koordinering av en mängd olika administrativa sektionsövergripande uppgifter. Det är av stor vikt att du självständigt kan identifiera, prioritera, planera och utföra flera parallella arbetsuppgifter. Du bidrar även till utveckling och förbättring av det administrativa stödet. Det kan exempelvis handla om effektivisering av administrativa rutiner och implementering av de i verksamheten.

Några exempel på arbetsuppgifter:

  • Löpande utföra och underlätta administrativt arbete, exempelvis dokumentmenthantering i diariesystem, skriva minnesanteckningar vid möten, planera sektionsmöten tillsammans med sektionsledningen
  • Arbeta med sektionens nyhetsbrev
  • Utveckla och effektivisera administrativa arbetssätt
  • Hantering och planering on-boarding och off-boarding enligt rutin
  • Driva mindre förbättringsprojekt inom arbetssätt och verktyg

Krav:

  • Eftergymnasial utbildning om minst 180 hp inom relevant område exempelvis administration, ekonomi, teknik eller motsvarande som anses vara likvärdigt.
  • Erfarenhet av en samordnande/koordinerande tjänst som innnefattar administrativt och operativt stöd med arbetsuppgifter som innefattar skriva minnesanteckningar och sammanställa rapporter, minst 3 år.
  • Erfarenhet av att driva verksamhetsutvecklingsprojekt, minst 2 projekt.

Mervärdeskrav

  • Erfarenhet av att arbeta i en politisk styrd verksamhet, minst 2 år.
  • Dokumenterad erfarenhet av att arbeta i en teknisk verksamhet inom infrastruktur, minst 1 år.
  • Erfarenhet av att arbeta med fakturahantering, minst 1 år.
  • Erfarenhet av att arbeta med diarieföring, minst 1 år.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.  

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-27
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Administratör Kundadministratör Affärsadministratör Offentlig upphandlare
23 dec
Operatör Larmoperatör Administratör Linjeoperatör Kundadministratör
13 dec
Handläggare Administratör Kundhandläggare IT-administratör Webbadministratör Kundadministratör
13 dec
Administratör Orderhanterare Orderkoordinator Orderadministratör Kontorsadministratör Logistikadministratör Administrativ koordinator
18 dec