Beskrivning utav rollen:
Sektionsledningarna har behov av kvalificerat stöd och koordinering av en mängd olika administrativa sektionsövergripande uppgifter. Det är av stor vikt att du självständigt kan identifiera, prioritera, planera och utföra flera parallella arbetsuppgifter. Du bidrar även till utveckling och förbättring av det administrativa stödet. Det kan exempelvis handla om effektivisering av administrativa rutiner och implementering av de i verksamheten.
Några exempel på arbetsuppgifter:
Krav:
Mervärdeskrav
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.