Inventarieansvarig inom fastighet till Sollentuna sökes
Skicka ansökan 7 dagar kvar
Fastighetsförvaltare
7 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Har duen utbildning inom fastighetsförvaltning och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter? Sök till uppdraget nedan redan idag!

Om uppdraget

Vi söker just nu en inventarieansvarig till en verksamhet inom denoffentliga sektorn. Verksamheten sitter i nyrenoverade lokaler i Tureberg med goda kommunikationer och Sollentuna centrum som granne. Det finnsäven möjlighet till distansarbete under del av arbetstid. Uppdraget beräknas starta omgåendeoch pågå itre (3) månader, därpå löpande med en (1) månads uppsägningstid. Placeringsort: Sollentuna. Tjänstgöringsgrad: 50 % av en heltid men kan vid behov komma utökas i överenskommelse mellan parterna. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia.Dina arbetsuppgifter

Uppdraget innebär att ge stöd till verksamheterna (särskilda boenden för äldre och enligt LSS samt dagverksamhet, mm) avseende inventarier i vård- och omsorgsnämndens verksamhetslokaler. Inventarierna avser främst möbler, sängar, mobila golvlyftar och taklyftar samt övrig utrustning i de gemensamma utrymmena som ägs och förvaltas av vård- och omsorgskontoret. Verksamhetens lokaler nyttjas av både verksamheter som bedrivs i egen egen regi samt privata utförare. Det finns gällande gränsdragningslistor att förhålla sig till.

I uppdraget ansvarar du även för:

  • Beställningar av inventarier och att upprätta samt underhålla aktuella inventarielistor
  • Göra enklare besiktningar i lokaler avseende inventariebeståndet
  • Följa upp hyresgästens ansvar enligt gränsdragningslista
  • Vara behjälplig i diverse andra lokal- och fastighetsrelaterade frågor så att lokalnyttjare kan få fel och brister avhjälpta. Exempelvis attansvara för att kontorets funktionsbrevlåda för lokalrelaterade frågor, samarbete med fastighetsägare, utförare samt interna stödfunktioner, till exempel inköpsenheten

Dina kvalifikationer

Vi söker digsom på ett tillfredsställande sätt säkerställer verksamhetens arbete med inventarier inom vård- och omsorgskontorets verksamhetsområden. Du ska därmed:

  • Ha god samarbetsförmåga, vara drivande i uppdraget och även kunna arbeta självständigt
  • Utbildning inom fastighetsförvaltning eller vad uppdragsgivaren bedömer vara motsvarande
  • Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter (beställt/följt upp inventarier och eller mindre lokalanpassningar mm, (ej nödvändigtvis inom vård- och omsorgsboenden)
  • Flytande kunskaper i svenska, i både tal och skrift
  • Goda kunskaper i Officepaketet

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-01-02.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Nadine Ayari, [email protected].

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 070 842 03 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-23
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 3 - 6 Månader
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Säljare Förvaltare Kundansvarig Affärsutvecklare Teknisk förvaltare Fastighetsförvaltare Projektledare koordinator
2 dec
Byggnadstekniker Teknisk förvaltare Fastighetsansvarig Fastighetsförvaltare
10 dec
Reparatör Fastighetsskötare Fastighetstekniker Fastighetsförvaltare
17 dec