Har duen utbildning inom fastighetsförvaltning och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter? Sök till uppdraget nedan redan idag!
Om uppdraget
Vi söker just nu en inventarieansvarig till en verksamhet inom denoffentliga sektorn. Verksamheten sitter i nyrenoverade lokaler i Tureberg med goda kommunikationer och Sollentuna centrum som granne. Det finnsäven möjlighet till distansarbete under del av arbetstid. Uppdraget beräknas starta omgåendeoch pågå itre (3) månader, därpå löpande med en (1) månads uppsägningstid. Placeringsort: Sollentuna. Tjänstgöringsgrad: 50 % av en heltid men kan vid behov komma utökas i överenskommelse mellan parterna. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia.Dina arbetsuppgifter
Uppdraget innebär att ge stöd till verksamheterna (särskilda boenden för äldre och enligt LSS samt dagverksamhet, mm) avseende inventarier i vård- och omsorgsnämndens verksamhetslokaler. Inventarierna avser främst möbler, sängar, mobila golvlyftar och taklyftar samt övrig utrustning i de gemensamma utrymmena som ägs och förvaltas av vård- och omsorgskontoret. Verksamhetens lokaler nyttjas av både verksamheter som bedrivs i egen egen regi samt privata utförare. Det finns gällande gränsdragningslistor att förhålla sig till.
I uppdraget ansvarar du även för:
Dina kvalifikationer
Vi söker digsom på ett tillfredsställande sätt säkerställer verksamhetens arbete med inventarier inom vård- och omsorgskontorets verksamhetsområden. Du ska därmed:
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-01-02.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Nadine Ayari, [email protected].
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 070 842 03 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.