Kundrådgivare till Avesta
Skicka ansökan 32 dagar kvar
Kundrådgivare
32 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av kundmötet, att skapa kundnöjdhet och ge service i världsklass? Hos oss påSwedbank har du en möjlighet att:
  • Vara kontorets ansikte utåt genom att erbjuda bästa möjliga service och bemötande till Swedbanks privat- och företagskunder.
  • Hantera serviceärenden i det obokade kundmötet där ärendestyrning och arbetssättet digital first är av stor vikt. Arbetsuppgifterna är varierande, vi arbetar även nationellt med serviceärenden via inkommande telefonsamtal.
  • Bidra till våra mål genom effektivt arbetssätt med stort fokus på ökad tillgänglighet, kundnöjdhet och proaktivitet.
  • Samarbeta och skapa goda relationer med kollegor inom banken för att utveckla våra kunders finansiella hälsa, hitta behov hos kund och slussa när annan kompetens behövs för att skapa mervärde i kundmötet.
  • Utvecklas vidare och bredda din kompetens- inom banken finns flera karriärmöjligheter och personlig vidareutveckling uppmuntras.

I denna roll behöver du:
  • Brinna för service, sätta kunden i fokus och bidra till kundnöjdhet genom att ha ett gott affärsmannaskap och vara lösningsfokuserad.
  • Intresse för att informera om våra produkter och tjänster till våra privat- och företagskunder samt förmågan att digitalisera och guida kunderna i våra digitala kanaler.
  • Ha ett öppet sinne, vara nyfiken på och anpassningsbar till nya arbetssätt.
  • Ett starkt eget driv, förmågan och viljan att bidra till både individuella och gemensamma mål

Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss:
  • En öppen, enkel och omtänksam kultur
  • Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder
  • En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö
  • Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär
  • Flexibla arbetsmöjligheter
  • Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, gruppförsäkring ochandra förmåner
"Bli en del av vårt team och...

…du får chansen att arbeta på ett kontor med fantastiska kollegor, där vi alltid sätter kundens bästa i fokus. Teamet i Avesta är högpresterande, affärsdrivna och älskar att träffa kunder. Du kommer till ett team som är prestigelöst, där alla värnar om att skapa en trivsam och inkluderande miljö.

Mitt ledarskap bygger mycket på frihet under ansvar. Jag litar på att medarbetarna gör sitt bästa, både för kontoret och för kunderna, och tillåter därför stor frihet på arbetsplatsen. Du kommer att få möjlighet att påverka ditt arbete, då jag tror på inkludering och engagemang.

För mig som ledare är det viktigt att utveckla dig som rådgivare och din karriär framåt. På Swedbank finns oändliga möjligheter att skapa en framgångsrik karriär, och jag kommer att se till att du når dina mål och ambitioner”. Cihan Kizil,din framtida chef

Vi ser fram emot din ansökan senast den 2025-01-24.

Placeringsort: Avesta

Rekryterande chef: Cihan Kizil, 0226-83633

Vänligen observera att rekryteringsarbetet kan ta lite längre tid än normalt på grund av julledighet.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-23
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare