I denna roll kommer du ha ett varierat och lärorikt arbete där du får vara en del av ett medelstort bolag och stötta upp där det behövs.
Du kommer stötta VD samt övrig ledningsgrupp och personal med att boka möten, ta emot besökare, hantera inkommande samtal och mail samt ansvara för den dagliga kontorsdriften som består av beställningar och enklare teknisk support.
För att du ska lyckas i rollen behöver du vara prestigelös, driven och tycka om ett varierat arbete.
Tjänsten är på heltid på plats hos kund i centrala Stockholm, måndag – fredag 08.00-16.30.
Uppdraget förväntas pågå 4-5 månader med stor chans till förlängning för rätt person.
Ett urval av dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av:
Detta är ett konsultuppdrag med start omgående. Du får en anställning hos oss på OnePartnerGroup och blir uthyrd konsult hos kund.
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft - att se dig lyckas och nå dina mål på både kort- och långsikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher. Välkommen till Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag du också.
Kontaktuppgifter och ansökan
Har du frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Ioanna Papadopoulou på [email protected].
Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Vi ser fram emot att höra från dig!