Administratör till kund i Stockholm
Skicka ansökan 11 dagar kvar
Administratör
11 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av ett serviceinriktat yrke kanske detta är en roll för dig! Vi söker dig som vill ha en varierande och utvecklande roll som administratör.

Om tjänsten

I denna roll kommer du ha ett varierat och lärorikt arbete där du får vara en del av ett medelstort bolag och stötta upp där det behövs. Du kommer stötta VD samt övrig ledningsgrupp och personal med att boka möten, ta emot besökare, hantera inkommande samtal och mail samt ansvara för den dagliga kontorsdriften som består av beställningar och enklare teknisk support. För att du ska lyckas i rollen behöver du vara prestigelös, driven och tycka om ett varierat arbete. Tjänsten är på heltid på plats hos kund i centrala Stockholm, måndag – fredag 08.00-16.30. Uppdraget förväntas pågå 4-5 månader med stor chans till förlängning för rätt person.

Ett urval av dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av:

  • Beställningar av kontorsmaterial
  • Hålla ordning och reda på kontoret – alla ytor hålls rena och är välkomnande
  • Boka möten och koordinera evenemang både internt och externt.
  • Hantering av inkommande ärende.

Detta är ett konsultuppdrag med start omgående. Du får en anställning hos oss på OnePartnerGroup och blir uthyrd konsult hos kund.

Om dig

Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper och söker dig som är serviceinriktad och lösningsorienterad. Som person tycker du om att ta egna initiativ och vara behjälplig och vill ständigt lära dig nya saker och utvecklas. Du är social och tycker om att arbeta med andra människor. För att klara av arbetet behöver du ha goda kommunikationsförmågor och vara välorganiserad för att klara av att hantera flera uppgifter samtidigt.
Viktigt för tjänsten
  • Svenska och engelska obehindrat i såväl tal som skrift
  • Vara självgående, noggrann och flexibel
  • God datorvana

Om oss

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft - att se dig lyckas och nå dina mål på både kort- och långsikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher. Välkommen till Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag du också.

Kontaktuppgifter och ansökan
Har du frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Ioanna Papadopoulou på [email protected].
Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-23
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Operatör Larmoperatör Administratör Linjeoperatör Kundadministratör
13 dec
Administratör Kundadministratör Affärsadministratör Offentlig upphandlare
23 dec
Administratör Orderhanterare Orderkoordinator Orderadministratör Kontorsadministratör Logistikadministratör Administrativ koordinator
18 dec