Vi söker nu nya, motiverade intervjuledare till vårt kontor i Linköping.
Om oss
Norstat Sverige AB är Sveriges ledande företag inom datainsamling/marknadsundersökningar.
Från vårt kontor i Linköping genomför vi varje år många tusentals marknadsundersökningar via telefon samt rekrytering av respondenter till mer kvalitativa undersökningar. Vi använder oss av väldokumenterade metoder för att samla in tillförlitlig data om alla tänkbara ämnen.
Via vår telefoncentral rekryterar vi även kontinuerligt nya medlemmar till vår online panel, panel.se.
Norstat har kontor i 12 länder och är norra Europas största datainsamlare för alla typer av undersökningar. I Sverige finns vi representerade i Stockholm, Linköping och Göteborg.
Befattningen
Intervjuledaren leder och fördelar arbetet i vår telefoncentral på eftermiddagar, kvällar och helger (beroende på schemaläggning) samt säkerställer att produktionen uppnår uppsatta mål.
I vår telefoncentral arbetar upp till 75 intervjuare samtidigt och intervjuledarens ansvar är att säkerställa en effektiv och kvalitetssäker produktion.
Arbetsuppgifter
Intervjuledarens ansvar och arbetsuppgifter omfattar:
Arbetstid/omfattning
De aktuella tjänsterna är främst förlagda på kvällar och helger, vi ser att du minst kan arbeta 2 arbetspass per vecka cirka 10-15 timmar.
Tjänsten är en intermittent timanställning.
Vem är du?
För att kunna leverera i rollen som intervjuledare krävs att du har goda ledaregenskaper, är strukturerad och klarar att driva ett antal parallella aktiviteter och projekt samtidigt. Vidare så behöver den rätte kandidaten ha ett starkt personligt driv och initiativkraft, ha ansvarskänsla samt en vilja att jobba med förändrings- och förbättringsarbete. Våra intervjuledare ska klara av att hantera olika typer av affärsmässiga- och projektrelaterade prioriteringar. De har också en god social och coachande förmåga, är duktig på att hantera olika typer av människor och kan få kollegor runt sig att växa och prestera. Vi tror också att det är viktigt med en personlig integritet, vinnarmentalitet och en önskan om att göra skillnad.
Vi strävar efter mångfald och har både äldre och yngre medarbetare med en bra blandning av kvinnor och män. Vi tror att den rätte kandidaten kanske idag studerar på högskola och ser detta som en fantastisk möjlighet att få lägga till förändringsarbete och ledarerfarenhet till sin CV. Tidigare erfarenheter från telefonintervjuer, telesales, kundtjänst eller arbete med personalansvar är meriterande.