Facilities Coordinator
Skicka ansökan 19 dagar kvar
Koordinator Receptionist Facility Coordinator
19 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Söker du en möjlighet att kombinera ditt intresse för service och administration samtidigt som du tar ett steg framåt i din karriär? Nu har du chansen att bli en del av ett internationellt företag i rollen som receptionist! Här väntar en mångsidig tjänst på dig. Tveka inte - ansök redan idag då urvalet pågår löpande! Vi söker en driven och självgående kollega till vår kund på Södermalm i Stockholm som verkar inom fastighetsbranschen. Vi erbjuder ett variationsrikt arbete med stort ansvar och engagerade kollegor. Som receptionist är du mer än bara en representant; du är ansiktet utåt för vårt företag och förväntas leverera en exceptionell nivå av service - ett värdskap som går utöver det vanliga, både gentemot våra kunder och deras besökande kunder. CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service and Excellence). Dessa värderingar har vi med i alla delar av vårt arbete och vi vill att det skall genomsyra allt vi gör. Huvudsakliga arbetsuppgifter: * Välkomna och ta hand om besökare * Ta hand om post och gods * Administrativa uppgifter som att hantera mejl * Ansvara för bokningar samt skötsel av konferensrummen i huset * Kontakt med leverantörer * Hantera catering * Ansvara för att planera och genomföra olika event i huset * Diverse administrativa uppgifter för kunden och CBRE, såsom hantering av inköpsordrar, fakturor, rapportering, sammanställningar etc. * Hantera felanmälan * Rondering av kundens lokaler Vi söker dig som (har/är): * Har tidigare erfarenhet av att arbeta i reception * God datakunskap och kunskap i Officepaketet är grundläggande * Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift * Ansvarstagande, har en god organisationsförmåga, tar gärna egna initiativ och är bra på att slutföra arbetsuppgifter * Är självgående och drivs av att leverera utmärkt bemötande * Har en hög servicenivå och tror på att erbjuda en kundupplevelse utöver det vanliga * Bra på att prioritera och arbeta lösningsorienterat * Kunna driva kundens events och aktiviteter på egen hand med professionellt/lyckat resultat * Har en positiv attityd, brinner för att ge service och värderar integritet högt Meriterande: * Har tidigare erfarenhet inom event * Arbetat inom restaurang/café * Erfarenhet inom andra serviceyrken Vi erbjuder en omväxlande tjänst med utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Du kommer att omfattas av vår tjänstepension, våra friskvårdsförmåner och vår Benify-portal mm. Tjänsten är ett vikariat på 100% med placering på Södermalm i Stockholm hos vår kund. Vikariatet är under perioden 2025-03-17 - 2026-09 Känns denna roll intressant, ansöka redan idag! Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef: Olivia Fernström T +46 (0)76-118 71 47 CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 105 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster över hela världen och omsatte 2023 över 30 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom fastighetsservice, projekt och rådgivning

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-20
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Koordinator Projektledare Utbildningsledare Utbildningskoordinator
16 dec
Samordnare Controller It-controller Trafikutredare Projektcontroller Trafikkoordinator Avdelningscontroller
13 dec
Handläggare Administratör Kundhandläggare IT-administratör Webbadministratör Kundadministratör
13 dec