Är du den vi söker?
Vi söker dig som har rätt attityd och som brinner för att hjälpa människor, har du sedan erfarenhet från Kundtjänstarbete och är bra på teknikär du verkligen rätt person för oss!
Alltså är du en person som trivs med att hjälpa människor och kan bemöta dem på ett ödmjukt och professionellt sätt.
Som kundtjänstmedarbetare kommer du arbeta med att levererar support i världsklass med hjälp av telefon och mail. Du hjälper kunderna med tekniska frågor om exempelvis hurvårt larm ska programmeras, felsökas, flyttas eller tas ner. Du hjälper kunder att besvara samtal gällande avtal samt fakturor. Detta genom att ge kunden den bästa möjliga service.
En del samtal kan förekomma på engelska - därför ser vi gärna att du har en god förståelse för engelska språket, både i tal och skrift. Även din svenska är flytande i såväl tal som skrift. Eftersom vi är ett företag som levererar säkerhetslösningar måste du ha ett prickfritt belastningsregister.
Vad kan vi erbjuda?
Vi kan erbjuda dig fantastiskt duktiga kolleger som kommer hjälpa och stötta dig.
Hos Garda Alarm är alla anställda viktiga resurser därför är det av stor vikt att du kommer trivas hos oss. Innan du startar erbjuder vi dig en gedigen introduktion och kontinuerlig utbildning, allt för att du ska få bästa möjliga förutsättningar att lyckas samt känna dig väl förberedd i din nya roll hos oss på Garda Alarm AB
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!